Gå til innhold

Beige farge til stue, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale en varm beige farge til stue. Den må ikke være for lys. Så først på Kokos, men den er for lys. Tips?

Anonymkode: 71b81...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk soothing beige- den er helt nydelig

Anonymkode: 36be9...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg noen prøver  hjem. Og  finn den som passer i rimmet ditt mtp gulv og øvrige møbler

Anonymkode: 22b82...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige er en spennende og sprek farge. Du lever på randen. Tørr du dette? Tenk om du velger feil tone beige?

 

Anonymkode: e7839...e5f

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fargenavn/ koder jeg husker da dette er noen år siden, men jeg tok en fin farge jeg tenkte helte mot sand. Den viste seg i min stue, med mye vinduer, å gå altfor mye over i gult og ble vanskelig å matche med møbler/ inventar. Alt så ut til å fremheve det gule i den. Gå for de kaldere tonene, eller med f.eks rosa glød i, men ikke gyllent hvis du vil ha noe mest mulig nøytralt :)

Anonymkode: eb450...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt en beige farge med innslag av aprikos, det er kjempefint opp mot lyse møbler som det selges så mye av nå, Ikea etc. Det er varmt, men ikke for mørkt. Nordisk stil.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen anbefale en varm beige farge til stue. Den må ikke være for lys. Så først på Kokos, men den er for lys. Tips?

Anonymkode: 71b81...a6c

KOLORFARBY.thumb.PNG.7bd0a128d3fcf55626f365907896eb50.PNG

Anonymkode: f84df...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinavisk lys 

Anonymkode: c93d6...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har soothing beige og cappuccino beige, samt to kontrastvegger i fargen treasure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Soothing beige. 
 

MEN! Det var ikke den vi trodde vi skulle ha! Så jeg er veldig glad vi kjøpte fem bokser med fargeprøver og prøvemalte! Den vi trodde vi skulle ha ble alt for gul, og nummer to på lista var helt rosa! Den er ikke det hos venninna mi.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje fra Flugger. Veldig lys, nøytral, hverken kald eller varm. Lys uten å være hvit. Har liten leilighet, så det funker ikke med noe mørkere farge.

Anonymkode: 10433...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Beige er en spennende og sprek farge. Du lever på randen. Tørr du dette? Tenk om du velger feil tone beige?

 

Anonymkode: e7839...e5f

Living on the edge!! Ts, pass på så du ikke blir helt cray-cray, her!

Anonymkode: 10433...4cc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fargen Marrakech i stua, og elsker den. Den ser beige/gråbrun/brun ut avhengig av lyset, og er en behagelig, varm og fin farge å leve med. 

Anonymkode: b9f44...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soothing beige, Space og modern beige er mine favoritter. 

Anonymkode: 640f3...844

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må dra og hente deg fargeprøver i A3 og henge opp der du vil ha de. Lys, gulvfarge, kontrastfarger og møbler påvirker veldig. En farge som er nydelig i gangen min så helt jævlig ut på stua, der vinduene er stilt annerledes. Fargen du har sett til venninna di som er kald og fin kan plutselig bli lilla hjemme hos deg, osv. Uansett hva du får av råd her så må du teste hos deg.

Anonymkode: 79fb2...ed6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har washed linen. Den har et svakt grønnskjær i seg som passer kjempegodt til det lyse eikegulvet vårt.

Anonymkode: e78f8...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...