Gå til innhold

brudeslør


Flophouse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter et veldig billig brudeslør....noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte noe nettingstoff som metervare, rundet av kanter og sydde på silkebånd på kanten. Snurpet sammen litt nærmere den ene enden og sydde på en del små perler ganske nærme kanten. Det er også mulig å kjøpe blondestoff som kan brukes som det er.

For eksempel kan du få Lill på ikea til 75 kr som kan pyntes opp, og andre blondegardiner kan og være billige.

Anonymkode: bcd35...e8e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd med på Temu. Ser at de har mye forskjellig. Skal ikke uttale meg for mye om kvaliteten der, men det jeg har bestilt derfra tidligere har egentlig vært veldig bra. Stort sett hårpynt og slikt, så vet ikke noe om kvaliteten på stoffer og klær derfra.

Anonymkode: 540c9...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at "veldig billige" slør ofte er av den typen at de er så kritthvite at de ser blå ut, så hvis du skal ha en brudekjole som er mer varmhvit/ivory så vil dette fremheve hvor blått (og billig) sløret er. Så pass på fargen.

Anonymkode: f62d0...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kjøp brukt. Eventuelt ville jeg kjøpt ett hvitt stoff du syns er fint på metervare, og så ville jeg ordnet en fin klipe, f.eks med perler eller «krystaller» for å feste det i håret. 

Anonymkode: 81bcb...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...