Gå til innhold

Hva tror dere han her vil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å kommunisere med hverandre. Hva er det verste som kan skje? Du er snart 40 år. 

Anonymkode: f3301...038

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha godt selskap og sex uten noe mer forpliktelser 

Anonymkode: de7d7...d2b

• Nyttig 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil noe mer med han, men mesteparten av meg tror han bare vil en ting

ts

Anonymkode: 31961...08e

Du har rett, innen 5 måneder vet de aller fleste hva de vil, eller så har de tatt praten.

Dette slipper heldigvis han siden det for tiden er status quo.

Anonymkode: 2857e...9cd

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Du er sammen med en «ungdom» på 25 og du er snart 40 med barn. Hvordan ser du for deg en fremtid her? Han har knapt spredt vingene sine. 

Jeg hadde iallefall ikke forventet mer enn sex og flørt i et sånt forhold.

Om forholdet får deg til å føle deg usikker og du har begynt å få såpass sterke følelser at du vil dere skal bli kjærester så bør du enten ta «praten» eller avslutte.

Jeg personlig, tror ikke det er en fremtid her. 

Endret av WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han er 25 og jeg 38

ts

Har dere samme syn på fremtiden da? Vil han ha barn? Har du? Har han? Vil du? Dere er jo på ulike plan, kan være han tenker du vet det er en selvfølge at dette er useriøst når han bare er 25 år og du 38.

Anonymkode: c866c...55a

• Liker 1
Skrevet

Hvilken god tone er det du vil risikere? Hva er det som ikke fungerer for deg slik ting er nå? 

Skrevet

Hvis du er ok med et forhold som muligens ikke går noe sted så er det vel ikke et problem? Du vil ikke ha flere barn (nødvendigvis?), han vil ikke ha (enda i hvert fall).

Er man i en situasjon der man vil ha hele familiepakka skjønner jeg at man vil ha en avklaring, men når begge egentlig er i en situasjon der ingenting haster er det vel bare å nyte?

Jeg var i et slikt «forhold» i nesten tre år. I etterkant angret jeg faktisk ikke, fordi vi hadde det hyggelig og nøt hverandre. jeg var forelsket, han ikke, og det var der det strandet til slutt.

Heller det enn å bare bli sammen med den «nest beste». Nå er det ikke viktig for meg å være i et forhold, jeg har de barna jeg vil ha, og jeg er heller alene enn å bare finne «noen», jeg blir sjelden forelsket. 

Jeg har faktisk en tidligere kollega der vi har hatt et slags crush i mange år. Han er mye yngre (15 år) så det var aldri snakk om å bli sammen, men vi møtes noen ganger i året og har et veldig morsomt vennskap. Av og til seksuelt, men ikke bare det. 

Anonymkode: 2c62a...347

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere samme syn på fremtiden da? Vil han ha barn? Har du? Har han? Vil du? Dere er jo på ulike plan, kan være han tenker du vet det er en selvfølge at dette er useriøst når han bare er 25 år og du 38.

Anonymkode: c866c...55a

Jeg er egentlig enig, men med det sagt så var min mor i et forhold med en 14 år yngre mann i 12 år fra han var 24. Var det et unntak? Absolutt, men det er jo ikke umulig. Her ville jeg bare sett hvordan det utvikler seg.

Anonymkode: 2c62a...347

Skrevet

Takk for alle svar.  Er omtrent like mange meninger her som i hodet mitt. 

Fikk vite at han har snakket om meg til flere venner i helga, og han lurte på om vi skulle finne på noe en dag denne uka. 

Tror kanskje det beste er bare å ha det gøy sammen og avslutte når det blir for seriøst

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...