Gå til innhold

Hva tror dere han her vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår meg ikke helt på dating kulturen i dag… i tillegg er han er en god del år yngre så jeg trenger noen tips.

Vi er kollegaer, så vi snakker mye med hverandre på jobb. I starten hadde vi null kontakt utenfor jobb, bortsett fra en random snap her og der.

Det var han som startet det hele, men jeg syntes det er så sykt vanskelig å forstå han.

Han sier han ikke sender meldinger fordi han liker heller å snakke med meg. Han viser meg heller ting og tar opp temaer når jeg er der.

Han erter meg på en måte fordi jeg tok ikke nok på han, så hvis han tullet med meg så ble det mer lekeslåssing, som igjen var fysisk kontakt( jeg spurte han og fikk dette svaret). 

Vi har møttes etter jobb og i helger flere ganger, og han er veldig på. Har bra sex og han har kalt meg for «min». Han er også mye mer kosete enn noen av eksene mine.

Faren hans vet om meg, og jeg har sett at han har skrevet om meg til kompisene sine.

Så plutselig kan han si ting som indikerer at han bare er ute etter en ting, og han er mye mer stille. Han setter hobbyen sin først, noe som jeg ikke ser noe negativt i. 
Et annet eksempel er i helga, har ikke hørt et pip, men jeg vet han er på guttetur. 
jeg har ikke villet kontakte han for tenker at det er greit med litt «fri» og kanskje savne meg litt?

Hvis jeg sender snap svarer han så fort han ser den, men sjelden han sender noe først. Her har jeg tenkt at dette er ok siden vi snakker sammen nesten 7,5 timer pr dag, og noen ganger kvelder/natta?

Jeg er redd for å risikere den gode tonen vi har, med å spørre hva han egentlig vil. Så er det problemet at jeg klarer ikke få han ut av hodet..

Anonymkode: 31961...08e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil heller potensielt kaste bort 6 mnd på en fyr som viste seg å ikke være ute etter det du er ute etter, fremfor å stille et enkelt spørsmål?

Anonymkode: a51cd...9bd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du vil heller potensielt kaste bort 6 mnd på en fyr som viste seg å ikke være ute etter det du er ute etter, fremfor å stille et enkelt spørsmål?

jeg er veldig usikker. 
Har holdt på i ca 5 mnd, men kun sex de siste 2 mnd

ts

Skrevet

Hva han vil er ganske klart. Hva du vil er uklart.

Anonymkode: 0b5bd...818

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva han vil er ganske klart. Hva du vil er uklart.

Anonymkode: 0b5bd...818

Jeg vil noe mer med han, men mesteparten av meg tror han bare vil en ting

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ts

S p ø r r r r 

Anonymkode: 02de9...ca3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

I slike tilfeller har magefølelsen alltid rett

Anonymkode: 6a77f...355

Skrevet

Han vil bare ha sex når det passer ham, og ha det kos og gøy på jobb. Hadde han villet mer hadde du visst det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f7811...0ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

I slike tilfeller har magefølelsen alltid rett

Anonymkode: 6a77f...355

Ja, noen dager sier magefølelsen at han vil noe mer andre dager kun sex..

svartkatt skrev (6 minutter siden):

Han vil bare ha sex når det passer ham, og ha det kos og gøy på jobb. Hadde han villet mer hadde du visst det. 

Hvor står det når det passer han? Det er ikke kun når det passer han. Akkurat der har vi felles forståelse og er veldig enige. 

Han er ikke sånn som reiser med en gang, han har vært hos meg i flere timer etter at vi har stått opp hvor vi bare sitter å snakker.  Forstår at han kan snakke om meg til kompisene, men foreldre? Hva er vitsen med det hvis det bare er sex?

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Han er 25 og jeg 38

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

jeg er veldig usikker. 
Har holdt på i ca 5 mnd, men kun sex de siste 2 mnd

ts

Jaja da får du bare fortsette da, og kaste bort 5 mnd til på han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er 25 og jeg 38

ts

Kan hende dere er i en situasjon der ingen av dere tør å spørre om status på forholdet. La han kose seg på guttetur, og spør om han vil finne på noe til helgen igjen. Du er jo litt eldre. Samtidig er det veldig i vinden at menn søker litt eldre kvinner. Ville spurt rett ut en kveld dere er sammen. Om følelsene hans er der❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan hende dere er i en situasjon der ingen av dere tør å spørre om status på forholdet. La han kose seg på guttetur, og spør om han vil finne på noe til helgen igjen. Du er jo litt eldre. Samtidig er det veldig i vinden at menn søker litt eldre kvinner. Ville spurt rett ut en kveld dere er sammen. Om følelsene hans er der❤️

Takk for svar. Ja, lar han kose seg på tur. 
Vi skal nok møtes til uka uansett, slik har det vært hver eneste uke nå🙂

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er 25 og jeg 38

ts

🤣🤣

Anonymkode: b95c9...855

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare å kose dere og ta en dag av gangen, hadde ikke stresset med dette :) Du vil nok se det etterhvert om han vil noe mer :) 

Skrevet

Det aller beste er å spørre rett ut hva han ser for seg . 

Skrevet

Ikke greit å si hva han vil. Det kan godt hende at det kan bli noe mer med dere enn det dere har akkurat nå, men jeg kjenner til flere forhold med lignende aldersforskjell der det har blitt slutt når mannen har kjent på at han vil ha barn (når han har vært litt uti 30-årene), og da er det gjerne for sent for kvinnen å få det til. Så akkurat det hadde jeg hatt i bakhodet.

Anonymkode: bd689...087

Skrevet

Helt ærlig tror jeg han liker sexen og også deg, men jeg tror ikke han nogengang vil gå ut offiselt med at dere er et par.

Du er for gammel. Når han er gammel nok til å tenkte på å stifte familie og slikt så er jo du nærmere 50. Forsåvidt er jo toget gått for deg allerede. 

Det er naturlig å utvikle følelser når dere holder på slik, men jeg tror dessverre ikke han tenker langsiktig med deg. 

Anonymkode: dde09...7b7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt ærlig tror jeg han liker sexen og også deg, men jeg tror ikke han nogengang vil gå ut offiselt med at dere er et par.

Du er for gammel. Når han er gammel nok til å tenkte på å stifte familie og slikt så er jo du nærmere 50. Forsåvidt er jo toget gått for deg allerede. 

Det er naturlig å utvikle følelser når dere holder på slik, men jeg tror dessverre ikke han tenker langsiktig med deg. 

Anonymkode: dde09...7b7

Nå har jeg barn så det er ikke krise sånn sett for meg. 
Flere i vennekretsen hans har allerede fått barn, mens han vil ikke ha. Vet jo helt sikkert det kommer til å endre seg med tiden.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...