Gå til innhold

Det går mot slutten for bestemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en vond beskjed at hun har falt og skadet hodet. Hun som danset og tullet rundt med oldebarnet sitt ikke så lenge siden, kan hverken gå eller snakke mer. Kan lage lyder, og bevege så vidt høyre armen. 

Jeg er helt knust, og det er så vondt å vite at hun ikke går bort stille i søvne på grunn av alderdom. Hun spiser ikke lengre, og det går mot slutten etter hendelsen. 

Idag skal jeg besøke henne, og jeg gruer meg. Jeg er bekymret over at jeg kommer til å gråte av å se henne i den tilstanden. Så i fotoalbumet og tenkte på alle minnene med henne. Jeg vil ikke at hun skal dø. Trodde jeg var forberedt at hun kan dø når som helst på grunn av høyt alder.. Men det er vanskeligere enn det jeg trodde.💔 

Anonymkode: 13eb3...e33

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg 💝

Tenk at du sitter igjen med masse gode minner etter henne og hold fast ved de.

Anonymkode: 3d19a...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på hver stund du kan få med henne, det er godt å vite etterpå at du var der til det siste ❤️

Anonymkode: 3fcdb...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer aldri å forberede seg til noen død. Uansett hvor syk dem har vært også. Ta vare på de gode minnene. Det gjør vondt. Og det er lov til å skrike og le. Det er lov til å være innom alle følelsene også. Bare lær deg å leve med sorgen og ikke i sorgen etter hvert. Men du har lov til å leve i sorgen ei god stund. 

Anonymkode: 4392a...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her.. På mandag kveld dro hun vekk, og jeg savner henne så mye. Fikk helt ny perspektiv på døden og livet.. Sliter å godta at hun er bort. Jeg savner deg så mye bestemor ♥️ Det her var ikke lett, og føles feil at livet går videre uten henne... Min fantastiske bestemor ♥️

Anonymkode: 13eb3...e33

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Trådstarter her.. På mandag kveld dro hun vekk, og jeg savner henne så mye. Fikk helt ny perspektiv på døden og livet.. Sliter å godta at hun er bort. Jeg savner deg så mye bestemor ♥️ Det her var ikke lett, og føles feil at livet går videre uten henne... Min fantastiske bestemor ♥️

Anonymkode: 13eb3...e33

Det var trist å lese ❤️

Jeg ser du skriver at "hun dro vekk", og det var det jeg tenkte etter at kjæresten min døde også.

Jeg så at han reiste videre og ikke var hos oss lenger, selv om kroppen hans var der.

Hold fast på de gode minnene du har, og etterhvert blir det bedre, litt om litt.

Anonymkode: 3d19a...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...