AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Hvor er det billigst å kjøpe c-vitaminer? Er det i Sverige? Hvilken kjede i Sverige da? Eller er det billigst i Norge? Anonymkode: 7dc49...a0b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Spør på apoteket ditt eller sjekk på nett. Det sikreste er nok å spørre på apotek, men det kan jo være billigere på nett? Veit ikke helt, men jeg hadde nok spurt på apotek. Anonymkode: fd4cd...780 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Apotera, Farmasiet, Vitus, Apotek1, sikkert flere jeg ikke kommer på i farta. Sammenlign priser, de har mest sannsynlig mye av det samme utvalget. Å kjøpe fysisk butikk pleier å være bittelitt dyrere. Noe av vitaminer, vil tro det gjelder C også, er billigere i Sverige (det var i allefall det, mulig prisene har endret seg etter korona og alt?). Men å dra til Sverige koster jo, og tar myye lenger tid enn å stikke ned til nærmeste apotek. Det jeg egentlig anbefaler å gjøre er å følge med på salg hos de ulike apotekene om det ikke haster. Det var vel rundt høst at det ble salg på ulike vitaminer og typiske forkjølelse-/influensaprodukter. Selv sparte jeg 100kr på Multivitamin av å kjøpe på tilbud hos Apotera. Det blir nok tilbud igjen nå som våren kommer Anonymkode: 5a744...0e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Billigst og best å få dekket det gjennom kosten. SÅ ENKELT DEKKER DU DAGSBEHOVET FOR VITAMIN C Eksempler på matvarer som dekker det daglige behovet for voksne: En gjennomsnittlig stor appelsin En rød paprika 2-3 buketter rå brokkoli eller 4-5 buketter kokt brokkoli Anonymkode: 09523...836 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå