AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Hvis det ved fødsel er så deformert at det ligner mer et ekkelt vesen fra en skrekkfilm enn et nyfødt barn? Det lever, men dør etter få timer.. Tror du at du ville elsket det som ditt eget barn (noe det også er)? Anonymkode: b8d11...37f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Ja, det ville jeg. Morsinstinktet er veldig sterkt. Anonymkode: 7390e...366 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Ææh, ja. Kjærligheten er ikke utseendemessig betinget. Det sagt, så er jeg mer redd for lidelsene til baby og hadde av den grunn valgt abort om jeg hadde visst om sykdommen. Ps, alle babyer er rare når de kommer ut. Har barn selv, og de lignet på potet-ailiens. Elsket dem alikevel. Anonymkode: 38334...2e0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ææh, ja. Kjærligheten er ikke utseendemessig betinget. Det sagt, så er jeg mer redd for lidelsene til baby og hadde av den grunn valgt abort om jeg hadde visst om sykdommen. Ps, alle babyer er rare når de kommer ut. Har barn selv, og de lignet på potet-ailiens. Elsket dem alikevel. Anonymkode: 38334...2e0 Litt forskjell på nyfødt som er litt skrukkete og et ekkelt vesen, men men Anonymkode: b8d11...37f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det ved fødsel er så deformert at det ligner mer et ekkelt vesen fra en skrekkfilm enn et nyfødt barn? Det lever, men dør etter få timer.. Tror du at du ville elsket det som ditt eget barn (noe det også er)? Anonymkode: b8d11...37f Jeg gjorde det😭❤️ Skam deg. Anonymkode: 7fee0...537 6
svartkatt Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 Tviler. Og det spiller liten rolle når det ikke vokser opp likevel. Skjønner ikke poenget med spørsmålet. Hva om barnet får leve? Hva da?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjorde det😭❤️ Skam deg. Anonymkode: 7fee0...537 Jeg fikk et slikt barn selv. Hvorfor skal jeg skamme meg? Jeg sørger fortsatt… Anonymkode: b8d11...37f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 Selvsagt .. ❤️ det er noe som skjer i de fleste gravide kvinner fra øyeblikket de blir gravid og til fødsel. Den hormonelle forandringen og den mentale utviklingen styrker morsinstinktet og gjør en klar til å ta imot det meste. Anonymkode: cdafb...25e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå