Gå til innhold

2 virus med feber iløpet av 3 uker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Minsten på 7 har ikke vært syk på 1 år, men fikk feber ett par dager tidlig i februar. Allmenntilstanden var grei, og bar bare litt tett i nesa/hostet.

I dag var han slapp, og klaget på hodepine og kvalme. Fikk feber på nesten 39 i kveld og virket veldig sliten og ville legge seg.

Er det vanlig med 2 virus med feber iløpet av 3 uker? Veldig sjeldent han er syk, så husker ikke å ha opplevd det før.

Anonymkode: 29e9d...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre skolebarn har ikke vært så mye syke som i vinter siden første året i barnehagen. Tror det har vært en hard sykdomsvinter for veldig mange

Skrevet

Ja, det et ganske vanlig i vintermånedene. Vi har ett barn som blir ganske ofte syk og får feber, og et som skjeldenere blir smittet. Nå i år har vi hatt flere infeksjoner med feber på kort tid hele familien. Jeg selv har også hatt utrolig mye feber i tiden som har gått etter covid-nedstengningen, og jeg har hatt to infeksjoner med feber i februar. 

Anonymkode: cc320...a85

Skrevet

Ungen har dratt med seg to forskjellige forkjølelser de siste fire ukene, og gitt dem til MEG. Jeg blir mye sykere enn henne og har nå vært syk i fire uker i strekk. Så joda, fullt mulig det🫠

Anonymkode: a38e0...987

Skrevet

Har hatt det samme her. 10 åringen har vært syk to ganger med feber, diverse plaget og forkjølelse ila 4 uker. Jeg selv har vært syk siden begynnelsen av januar og ble nå endelig helt frisk for en uke siden. Det har vært en ekstrem vinter med mye sykdom for oss, uvanlig.

Anonymkode: bae90...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...