Gå til innhold

Dårlig mat på brakkerigg.


county1174

Anbefalte innlegg

Var vekke på anlegg nå i 14 dager og låg da på brakkerigg. Men eg må virkelig si at maten har tapt seg på anlegg... Må jo vere toro som er brukt i matlagingen masse tørre og seige middager og saus uten smak. Skulle og ønske det vart servert meir tradisjonell kost .Har Fått servert så masse rart på desse dagene at eg veit ikkje kva eg har ete. 

Endret av county1174
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer nok fra sted til sted. På de brakkeriggene jeg har hatt kjennskap til har maten vært bra. Tror nok dårlig mat hadde skapt opprørsstemning hos folk som jobbet hardt og var borte fra familien hele uka. 

Men det har kanskje noe med saken å gjøre at prosjektledere o.l. også bodde på disse riggene. :D 

Anonymkode: 6210e...47d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

county1174 skrev (12 timer siden):

Var vekke på anlegg nå i 14 dager og låg da på brakkerigg. Men eg må virkelig si at maten har tapt seg på anlegg... Må jo vere toro som er brukt i matlagingen masse tørre og seige middager og saus uten smak. Skulle og ønske det vart servert meir tradisjonell kost .Har Fått servert så masse rart på desse dagene at eg veit ikkje kva eg har ete. 

Brakkerigg mat har vært dårlig i mange år. De driter i det. Det rr rå kylling, for litr mat(mange polakker forsyner seg grovt..),.

Anonymkode: 4233f...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Brakkerigg mat har vært dårlig i mange år. De driter i det. Det rr rå kylling, for litr mat(mange polakker forsyner seg grovt..),.

Anonymkode: 4233f...a7d

Ja er elendig mat denna kyllingen som må på død og liv serveres,seig og ikkje alltid så godt steikt.Sakna litt meir tradisjonell husmanskost noko som var meir av før for omlag 15-20 siden meinar eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ta opp? Dere bor jo og jobber der. Skulle bare mangle å få gjennomstekt kylling og nok mat. Hms avvik er det dersom fileten er rå. Dere kan bli syk. 

Anonymkode: 7cd65...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...