Gjest Livredd Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Terapauten som jeg går til sier at jeg er veldig redd. Sånne redde mennesker som deg.. osv. Jeg har også brukt ordet redd hauevis av ganger. Jeg føler meg redd. Redd for alt sammen. Redd 24 timer hver dag. Livredd. Men det jeg lurer på er at de som har angst. Er ikke angst de som er redde? Terapauten sier jeg er mere redd enn vanlig angst pasienter er. Men er ikke alle mennesker med angst redde? For hvis man er trygg så har man ikke angst? Eller tar jeg helt feil? Jeg har visst mere angst enn vanlig, og er mere redd enn vanlige angst. Slitsomt.
Polluela Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Det skjønner jeg Har det vært sånn lenge?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Jeg har angst men det går heldigvis i bølger. Pusteøvelser har hjulpet meg og å gi blaffen i om jeg får et angstanfall...det er ikke lett, men det er verre å bekymre seg for å få angst... Jeg tvinger meg selv til å gjøre ting jeg ikke tør...det er vel det som kalles kognitiv terapi. Men jeg har problemer med å tenke positivt og er noen ganger engstelig for alt mulig som KAN skje... Også der må jeg jobbe med meg selv for å snu tankene... Hvis man tenker mye negativt går det ikke bare utover psyken men også fysisk. Men noen ganger må man gjennom tunge dager. Man kan ikke legge alt under teppet og late som om problemet ikke eksisterer. Sender deg en klem. Det er håp om bedring. Jeg er mye bedre i dag enn for ti år siden, og jeg bruker ikke medisiner. Jeg tar Depridix som fås kjøpt på helsekost. Er det noen personer i livet ditt som påvirker deg negativt, kan det ha mye å si for psyken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå