Kålrota Skrevet 22. januar 2025 #21 Skrevet 22. januar 2025 Jeg liker ikke Bohus, Møbelringen eller Skeidar heller. Alt er så ensartet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2025 #22 Skrevet 22. januar 2025 Selv om avslagene nå er de samme som før jul strømmer folk til fordi det er siste sjansen til å få det de har sett på og vurdert tidligere. Så prosentene starter lavt og øker etter hvert, det er jo forståelig for de som eier varebeholdningen nå og vil ha mest mulig penger. Men det er mye på lager, så butikkene blir fylt på underveis, og da øker også avslagene. Anonymkode: 5fdbb...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2025 #23 Skrevet 22. januar 2025 Liten avsporing men jeg var på et konkurssalg en gang. Glemmer ikke da det kom inn en dame i butikken med stor handlevogn og utbrøt høyt; "Næææææ, så trist!" Før hun raidet hyllene..Jeg syntes det hele ble litt flaut må jeg innrømme. Jeg synes det er litt ekkelt med slike konkurssalg. Endte ikke opp med å kjøpe noe heller. Anonymkode: 6d2a7...9b2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2025 #24 Skrevet 22. januar 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selv om avslagene nå er de samme som før jul strømmer folk til fordi det er siste sjansen til å få det de har sett på og vurdert tidligere. Så prosentene starter lavt og øker etter hvert, det er jo forståelig for de som eier varebeholdningen nå og vil ha mest mulig penger. Men det er mye på lager, så butikkene blir fylt på underveis, og da øker også avslagene. Anonymkode: 5fdbb...dd7 Tviler på at de fyller på etterhvert fordi de før aldri hadde på lager flere ting. Anonymkode: 648fe...29f 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2025 #25 Skrevet 22. januar 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tviler på at de fyller på etterhvert fordi de før aldri hadde på lager flere ting. Anonymkode: 648fe...29f Vel, de har sakt det selv i media. Kan ikke skjønne at det skal være noe vits å juge om det. Anonymkode: 5fdbb...dd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå