AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Del Skrevet 24. februar 2024 Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne, så beklager moderatorer. Noen som vet hva som skjer med Home&Cottage butikker, skal de stenge? Noen som vet? Jeg har lest litt men skjønner ikke mye av det 🤷♀️ Blir lei meg om de stenger, min favoritt butikk 😢❤️ Anonymkode: 648fe...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Del Skrevet 24. februar 2024 De går dårlig. Anonymkode: 557cf...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Nå er de konk! Anonymkode: 59aaa...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 7.21): Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne, så beklager moderatorer. Noen som vet hva som skjer med Home&Cottage butikker, skal de stenge? Noen som vet? Jeg har lest litt men skjønner ikke mye av det 🤷♀️ Blir lei meg om de stenger, min favoritt butikk 😢❤️ Anonymkode: 648fe...29f Gammel tråd, men nå er det slutt. Anonymkode: c38ab...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gammel tråd, men nå er det slutt. Anonymkode: c38ab...4db Ikke rart, med de prisene for hele enkle kommoder og krakker Anonymkode: 27bda...b55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden På tide. Boikottet kjeden etter måten de behandlet ansatte på. Anonymkode: 8fc43...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Skulle bare mangle, under middels kvalitet og stil til overpriser. Anonymkode: 59c03...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå