AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar ? Anonymkode: fe6a9...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Kaldt Anonymkode: 59f27...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Julie er fint. Nikoline er fint (min oldemor het Nikoline❤️). Sammen er Julie Nikoline et tungt navn. Ville valgt ett av navnene Anonymkode: ec0c7...e63 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Liker begge navnene men ikke som et dobbelnavn. Anonymkode: a9345...149 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Kjempefint! Jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker begge navnene men ikke som et dobbelnavn. Anonymkode: a9345...149 Dette. Begge navnene sammen er skikkelig overkill. Anonymkode: 69536...362 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar Neitakk Anonymkode: fa3ba...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Not my cup of tea, men selv om som noen sier kanskje kan bli for mye så er det jo ikke slik at en må bruke begge navnene til dagen. Jeg kaller mine barns 2 fornavn for kjeftenavn, mao når jeg bruker det andre navnet og så vet de å lye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar Synes det var et fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar Julie er ikke fint. Nikoline aleine er tøft. Sammen fungerer de ikke. Høres ut som bla bla bla Anonymkode: 59f27...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. februar #11 Del Skrevet 23. februar Too much. Velg ett av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. februar #12 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Julie er fint. Nikoline er fint (min oldemor het Nikoline❤️). Sammen er Julie Nikoline et tungt navn. Ville valgt ett av navnene Anonymkode: ec0c7...e63 Enig! Ok hver for seg, men tungt og langt i kombinasjon. Det har vært født mange Julie/Julia i senere år, så jeg tror jeg villw gått for Nikoline. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Del Skrevet 23. februar Begge er kjempefine, men for tunge sammen. Velg ett! (Nikoline er litt mindre vanlig, Julie blir fort Julie A Julie B og Julie C på skolen) Anonymkode: 29f72...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 23. februar #14 Del Skrevet 23. februar (endret) Veldig tungt navn. Det er syv stavelser. Minst tre for mye. Endret 23. februar av Rotemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. februar #15 Del Skrevet 23. februar Fine begge to, men for tungt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Del Skrevet 23. februar Nydelige navn begge to. KG-folket er nesten konsekvente i sin motstand mot dobbeltnavn, så det må man være forberedt på her. Anonymkode: 8ef98...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Del Skrevet 23. februar Pent, litt fisefint, litt langt... Anonymkode: 33371...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #18 Del Skrevet 23. februar Funker fint med et kort etternavn, men hadde likevel aldri brukt begge navnene til vanlig. Anonymkode: d0856...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #19 Del Skrevet 23. februar Julie er fint, Nikoline minner meg om nikotin. Uansett ikke fan av lange dobbeltnavn. Det holder med ett! Anonymkode: 6cc60...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #20 Del Skrevet 24. februar For tungt. Kall henne Nikoline - kult navn! Anonymkode: 9baa8...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå