DeLorean Skrevet 23. oktober 2024 Forfatter #141 Del Skrevet 23. oktober 2024 Meget vakkert fra Gracie Abrams 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. oktober 2024 #142 Del Skrevet 31. oktober 2024 Elsker denne: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. november 2024 Forfatter #143 Del Skrevet 1. november 2024 Islandske Ásgeir, helt nytt bekjentskap for meg. Dette er helt nydelig 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. november 2024 Forfatter #144 Del Skrevet 15. november 2024 Nytt fra britiske Sam Fender. Flott låt, får litt The Killers vibber av denne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. november 2024 Forfatter #145 Del Skrevet 29. november 2024 Flott låt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #146 Del Skrevet 4. desember 2024 Savner input fra @visp her! Og @powerpuffen. Hvor er dere? 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #147 Del Skrevet 4. desember 2024 Denne dukket opp på treningen i forrige uke. Så utrolig vakker, elsker den ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. desember 2024 #148 Del Skrevet 4. desember 2024 DeLorean skrev (34 minutter siden): Denne dukket opp på treningen i forrige uke. Så utrolig vakker, elsker den ❤️ Ja, den står veldig lang opp som en av de vakreste låtene jeg vet om! Hva gjør Frank Zappa der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. desember 2024 #149 Del Skrevet 4. desember 2024 DeLorean skrev (42 minutter siden): Savner input fra @visp her! Og @powerpuffen. Hvor er dere? 🤨 Jo, jeg er her:) Ok da. Du vet jeg ikke er sterk i kategorier, men Nick Cave er alternativ for meg, for jeg kjenner han ikke særlig. Men det siste albumet har jeg forelsket meg hardt i, og hørt på veldig mange ganger nå! Jeg kan anbefale absolutt alle låtene. Nydelig album. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. desember 2024 #150 Del Skrevet 4. desember 2024 Hei, livet har skjedd og jeg har hatt noen svært tøffe måneder. Derav mitt fravær. Her er en av de som har gitt meg håp i en mørk tid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. desember 2024 #151 Del Skrevet 4. desember 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 5. desember 2024 #152 Del Skrevet 5. desember 2024 Krokodiles, de er så flinke❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 6. desember 2024 #153 Del Skrevet 6. desember 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #154 Del Skrevet 6. desember 2024 HelgeK skrev (1 time siden): Amyl er badass 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #155 Del Skrevet 6. desember 2024 Veldig fin denne fra sangeren i flotte Chvrches. Hun har forøvrig sitt debutalbum Vicious Creature ute idag til gode kritikker 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #156 Del Skrevet 6. desember 2024 Litt herlig poppunk fra Lille Venn. Hvorfor er hun ikke større? Det er ikke spesielt originalt, men forfriskende catchy og veldig 90/00- talls. Hun har helt klart en meget god popteft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 7. desember 2024 #157 Del Skrevet 7. desember 2024 Ble tipset om Onsloow her om dagen. Har spilt plata deres nokså jevnt siden da. Håper de kommer seg til østlandet for en konsert eller tre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #158 Del Skrevet 7. desember 2024 Ikke helt ukjente Jimmy Eat World. Denne er en perle av en rockelåt. Usedvanlig fengende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #159 Del Skrevet 7. desember 2024 Doolittle skrev (3 timer siden): Ble tipset om Onsloow her om dagen. Har spilt plata deres nokså jevnt siden da. Håper de kommer seg til østlandet for en konsert eller tre snart. Det er faktisk Lille Venn som er vokalist på låten Taxi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #160 Del Skrevet 7. desember 2024 powerpuffen skrev (På 4.12.2024 den 22.51): Hei, livet har skjedd og jeg har hatt noen svært tøffe måneder. Derav mitt fravær. Her er en av de som har gitt meg håp i en mørk tid: Lei meg for å lese dette. Livet kan suge noen ganger, jeg vet. Ta vare på deg selv ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå