DeLorean Skrevet 30. mars Forfatter #41 Del Skrevet 30. mars Denne tråden må opp igjen! Værsågod, White Denim fra Austin TX. Superkult band. I dig it! 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. mars Forfatter #42 Del Skrevet 30. mars Fenomenale Sloan fra Canada, leverer perfekt power pop hver gang. Helt siden 1993 faktisk. Sjekk de ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 30. mars #43 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 23.23): Anonymkode: 9dca7...5bd Oh, en av mine favorittsanger gjennom tidene. Fin tråd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 30. mars #44 Del Skrevet 30. mars I get on the train and I just stand about Now that I don't think of you I keep falling over, I keep passing out When I see a face like you Gåsehud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 30. mars #45 Del Skrevet 30. mars 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 30. mars #46 Del Skrevet 30. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 30. mars #47 Del Skrevet 30. mars 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 30. mars #48 Del Skrevet 30. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nefarian Skrevet 31. mars #49 Del Skrevet 31. mars bysummerfall skrev (På 7.3.2024 den 19.34): Bjørk på sitt mest fantastiske! Ahh så Sugarcubes på Rockefeller for ca 100 år siden. Elsker denne låta og særlig denne versjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #50 Del Skrevet 6. april https://youtu.be/1lyu1KKwC74?feature=shared Anonymkode: c3292...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #51 Del Skrevet 6. april Bitter Sweet Symphony https://g.co/kgs/hsTfiUF Anonymkode: c3292...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #52 Del Skrevet 6. april Dumt spørsmål, men jeg er ikke så flink når det gjelder deling av videoer.. Hvis jeg er på YouTube og vil dele selve videoen, hva trykker jeg da for å dele videoen? Får kun til å dele link til videoen dessverre.. Anonymkode: c3292...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 6. april #53 Del Skrevet 6. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 6. april #54 Del Skrevet 6. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #55 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 2.09): Dumt spørsmål, men jeg er ikke så flink når det gjelder deling av videoer.. Hvis jeg er på YouTube og vil dele selve videoen, hva trykker jeg da for å dele videoen? Får kun til å dele link til videoen dessverre.. Anonymkode: c3292...07b Jeg går bare inn på den aktuelle videoen og kopierer adressen(øverst) og legger den inn her. Anonymkode: 168ca...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 7. april #56 Del Skrevet 7. april DeLorean skrev (På 15.3.2024 den 17.26): Ny låt fra indie favorittene i Vampire Weekend. Ok, nesten ny da. Nytt album i april. Gleder meg! 😁 OOOO, denne likte jeg! HelgeK skrev (18 timer siden): Denne ligger i en av mine lister allerede, kul sang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 7. april #57 Del Skrevet 7. april Wild Nothings album Nocturne er helt magisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 7. april #58 Del Skrevet 7. april En til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 9. april #59 Del Skrevet 9. april HelgeK skrev (På 13.3.2024 den 2.47): En av mine absolutte favoritt-Sonic-Youth-sanger. Jeg var dj på det den gang veldig alternative "diskoteket" i kjelleren på Studentersamfundet i Trondheim på 80-90-tallet, og dette var en av sangene jeg spilte de fleste kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 9. april #60 Del Skrevet 9. april Legger inn noen av mine også: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå