Gå til innhold

Skal... skal ikke...


bare meg

Anbefalte innlegg

Har som nevnt, om noen har fått det med seg, en elsker nå. Det passer meg egentlig kjempebra å ha ham som kun elsker. Samtidig ser jeg at det er litt følelser fra begges sider, men det kommer nok aldri til å utvikle seg til noe mer.

En mann jeg kjenner har nå bedt meg på en date til helgen. Ikke noe annet enn et stevnemøte, uten noen form for fysisk kontakt. Dette er en person jeg kommer godt overens med på det mentale plan, han er stabil og vi hadde nok kommet godt overens ;) Ikke er utseende hans avskrekkende heller :sjenert:

Men så kommer dilemmaet mitt da. Kan jeg gå på denne daten selv om jeg har en elsker? Vi har jo ikke noe forhold, og min samvittighet sier meg at jeg kan gjøre som jeg vil. Men hva mener andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikkje du berre klarere det med elskaren din da? sånn at du e 100% at han ikkje vil nåke meir?

du må uansett avslutte det forholdet om datinga di utvikla seg..

eg hadde blitt ganske irritert om fyren eg data (må sef. fleire og seriøse data til)

hadde truffe meg, så reist rett til elskaren sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje du berre klarere det med elskaren din da? sånn at du e 100% at han ikkje vil nåke meir?

du må uansett avslutte det forholdet om datinga di utvikla seg..

eg hadde blitt ganske irritert om fyren eg data (må sef. fleire og seriøse data til)

hadde truffe meg, så reist rett til elskaren sin..

Vi har snakket så vidt om det, men ikke kommet til noen entydig konklusjon. Får vel ta en telefon til ham.

Om datinga fortsetter så avslutter jeg selvfølgelig elskerforholdet. Og ikke skal jeg treffe ham i helga heller, så det blir ikke rett fra date og til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Ja, du har vel ingen forpliktelse ovenfor noen av dem?

Selv hadde jeg ikke klart noe sånt, men vi er alle forskjellige. Og godt er det.

Fint at du har tenkt å kutte ut elskeren hvis datingen fortsetter i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan gå på daten selv om du har en elsker.

Enig. En date er ingen forpliktelse, og du har jo ingen forplkiktelse overfor elskeren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på date og det var en stor skuffelse :sur: Men det overlevde jeg. Klarte ikke få elskeren ut av hodet den tiden jeg var sammen med han andre.

Elskeren har sendt meldinger for å høre når jeg var hjemme og hva jeg gjorde, så det er nok muligheter for at han er mer seriøs enn jeg først trodde.

Så da er det på tide å ta en prat med elskeren, for å se om vi skal holde det på dette planet eller gå et steg videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...