*Shira* Skrevet 5. februar 2006 #21 Skrevet 5. februar 2006 Knip og unngå "'Doggy style" (da blæs det ofte lettast)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #22 Skrevet 6. februar 2006 Endelig er det noen andre som også synes dette er flaut, jeg blir så flau,stenger alle sanser og mister sexlysta jeg også,partneren min bryr seg ikke,men det er jo liksom en lite sexy lyd akkuratt denne musefisinga da. Godt å vite at det ikke bare er jeg som har ei : spilledåse
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 6. februar 2006 #23 Skrevet 6. februar 2006 Jo, men nå har det seg slik at dette skjedde, mens han slikket gledesknappen min! haha.. Visste ikke hva jeg skulle si,men denne helgen var fantastisk. Har knepet meg gjennom. Og det skjedde en gang at det kom en liten luring. Lo litt og skyldte på han. Nå har vi begge god humor og ler godt av mye, så vi lo det bare vekk Men har tatt imot råd og kommentar med glede. Dette er en fantastisk side. er nok hit jeg henvender meg neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #24 Skrevet 6. februar 2006 Tror nok det forekommer en del frie gjengivelser av Thorbjørn Egners "Musefisa" på de 1000 soverom ja....
Polluela Skrevet 8. februar 2006 #25 Skrevet 8. februar 2006 Tror nok det forekommer en del frie gjengivelser av Thorbjørn Egners "Musefisa" på de 1000 soverom ja.... ← :klø: Er det ikke Alf Prøysen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå