AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Var ute å reiste med storfamilien og var innom en butikk så solgte antikviteter ikke en brukt butikk men en sånn litt fancy med gullsmykker osv. På en hylle hadde de krystall figurer og søsteren min rope å se det er sånne du samler på. Og fyren som jobber der en litt eldre kar tok dem forsking bort til disken. Du samler jo på sånne sa søsteren min. Nei jeg samler på Swarovski, har noen andre og men det er sånne jeg har fått i gave. Da sier fyren ja men disse er swaroski. Jeg sier nei de er ikke det, ikke noe stemple, du kunne se lim osv. Men de er gamle er derfor det ikke er stempel. Jeg sa tilogmed de eldre mine har stempel. Men ja det kunne være Swarovski krystaller noen hadde kjøpt og lagd sine egne figurer, men at jeg samler på de «offisielle» han mente jeg tok feil og jeg hadde ikke diskutere og gikk å så på andre ting. Har samlet siden barndommen i over 30år, har peiling. Søsteren min syntes det var frekt syntes jeg var uhøflig. Jeg mener jeg bør få si i fra om noen prøver å selge andre merker som orginalen. Anonymkode: cdd6c...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå