AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Mørketallene er store. Den flotte familiemoren. Hun du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro koner uten å vite det. Det skremmer meg litt hvor mye utroskap og dritt det er. Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en kvinne for en ekstra med ( trekant). 80% av kvinnene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda menn er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av kvinner!!!! Anonymkode: 313b8...df2
MariaIsabel Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Really? 😒 Bytte ut "menn" med "kvinner" for å se hva som skjer? Noen som tok seg nær av den andre posten? 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mørketallene er store. Den flotte familiemoren. Hun du aldri kunne trodd var utro..... Mange har utro koner uten å vite det. Det skremmer meg litt hvor mye utroskap og dritt det er. Jeg og min kjæreste er nokså åpne,jeg laget en profil på nakentid en side. Her skrev jeg et kort innlegg om at jeg ønsket muligens møte en kvinne for en ekstra med ( trekant). 80% av kvinnene var gift. De som svarte. Bilde hadde dem også. En ting er single,men neida det var de gifte som tok kontakt. 🤢 Joda menn er utro også,MEN de kommer ikke i nærheten av kvinner!!!! Anonymkode: 313b8...df2 Men du har jo også en partner, og søker etter en annen dame å ha sex med på denne nettsiden. Stein i glasshus? Mennesker er utro. Kvinner og menn. Sånn er livet. Anonymkode: 6a63d...59c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Her er det faktisk og empirisk signifikante forskjeller mellom menn og kvinner. Derfor blir en plausibel og gjenkjennelig problemstilling fullstendig absurd og uten troverdighet når «menn» erstattes med «kvinner» Anonymkode: 70e1e...7ef 3
Macro Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Jeg er så dritlei disse motsvar-trådene 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Noen studier viser at menn er mest utro. Andre viser at kvinner er mest utro. Veldig sjeldent viser de store forskjeller. Kan vi konkludere med at mennesker er veldig mye utro, og at kjønn ikke har noe å si? Anonymkode: 70dd1...6d6 2 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Jeg tror også det er ca 50/50. Men kvinner har en tendens det Å ROPE ENDA HØYERE ENN MENN!! Så da får man ofte inntrykk av at menn er så mye mere utro når sannheten er noe helt annen.. Anonymkode: aff68...d9d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Tror det er ganske likt, men kvinner er bedre på å skjule det. Samtidig, så føler jeg at takhøyden for at damen som en mann er utro med sier ifra er høyere og er lettere mer på å holde det skjult i redsel for å miste mannen man er elskerinne for?? Men det er bare noe jeg føler, har ikke peiling på om det stemmer Anonymkode: 40aba...c20
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen studier viser at menn er mest utro. Andre viser at kvinner er mest utro. Veldig sjeldent viser de store forskjeller. Kan vi konkludere med at mennesker er veldig mye utro, og at kjønn ikke har noe å si? Anonymkode: 70dd1...6d6 Nei. Det finnes én virkelig omfattende og kvalitetsmessig overlegen studie om dette, og den viser at menn er vesentlig mer utro enn kvinner. Ingen studier kan måle seg med denne i omfang og vitenskapelig kvalitet. https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 70e1e...7ef 4
Trolltunge Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Det er altfor mange som er utro. Punktum. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Det er altfor mange som er utro. Punktum. Kan ikke bli mange nok. Da forsvinner dette maset om det. Anonymkode: d79c0...6da
Trolltunge Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke bli mange nok. Da forsvinner dette maset om det. Anonymkode: d79c0...6da Tviler. Løgn og bedrag vil alltid bli kritisert. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Tviler. Løgn og bedrag vil alltid bli kritisert. Ikke om det viskes ut, som det bør gjøre. Anonymkode: d79c0...6da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Skrevet 23. februar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Det finnes én virkelig omfattende og kvalitetsmessig overlegen studie om dette, og den viser at menn er vesentlig mer utro enn kvinner. Ingen studier kan måle seg med denne i omfang og vitenskapelig kvalitet. https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 70e1e...7ef Det er ikke sånn vitenskap fungerer. Man må se helheten i alle studier. Anonymkode: 70dd1...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #15 Skrevet 23. februar 2024 Jeg tror menn og kvinner er like mye utro. Jeg la ut innlegg på nakenprat, søkte etter fast elsker. Jeg er singel. Jeg fikk over 300 svar, 90% av de var i forhold. Så jeg fant faktisk ikke en eneste en, for de resterende bodde enten for langt unna, eller hadde for sære lyster. Anonymkode: 01629...905
Trolltunge Skrevet 23. februar 2024 #16 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke om det viskes ut, som det bør gjøre. Anonymkode: d79c0...6da Det kalles åpne forhold, som også nå er en mulighet. Da må man imidlertid være åpen om det. Hvilket man bør være om man ikke tenker å være monogam. Uærlighet vil aldri bli ok. Feighet det samme, og det er også feighet å ikke være ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #17 Skrevet 23. februar 2024 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Det kalles åpne forhold, som også nå er en mulighet. Da må man imidlertid være åpen om det. Hvilket man bør være om man ikke tenker å være monogam. Uærlighet vil aldri bli ok. Feighet det samme, og det er også feighet å ikke være ærlig. Joda, det er ok om man bare slutter å fokusere på det. Ingen er tjent med dette. Men selvsagt messer du og dine videre på det Anonymkode: d79c0...6da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #18 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke sånn vitenskap fungerer. Man må se helheten i alle studier. Anonymkode: 70dd1...6d6 Jo, nettopp sånn er det vitenskap fungerer. Man må vurdere kvaliteten av den enkelte studie. At en eller annen Mickey Mouse-rapport fra et amerikansk universitet, eller fra et privat «instutt» som lager studier på bestilling fra sensasjonsmedia, kaller det de gjør for «forskning», gjør ikke «resultatene» mer korrekte eller seriøse. Hvis det var sånn, kunne vi ikke være sikker på at jorda er rund. Anonymkode: 70e1e...7ef 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #19 Skrevet 23. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jo, nettopp sånn er det vitenskap fungerer. Man må vurdere kvaliteten av den enkelte studie. At en eller annen Mickey Mouse-rapport fra et amerikansk universitet, eller fra et privat «instutt» som lager studier på bestilling fra sensasjonsmedia, kaller det de gjør for «forskning», gjør ikke «resultatene» mer korrekte eller seriøse. Hvis det var sånn, kunne vi ikke være sikker på at jorda er rund. Anonymkode: 70e1e...7ef Du har null peiling på hva du prater om. Anonymkode: 70dd1...6d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #20 Skrevet 23. februar 2024 Idiotisk motsvarstråd. Men likevel, det er flere kvinner enn en skulle tro som er utro. Spesielt i aldersgruppen 40/45+ Dette er jeg totalt overbevist om etter mange år i yrkeslivet i utelivsbransjen, + taxi og buss/turbussjåfør. Sett det ofte også på div. sydendestinasjoner, der det er mye "venninneturer". Er nok ikke bare ungjenter som sprer beina for lokale "hunks" nei. Dere kan si hva dere vil og linke til hva dere vil, jeg har sett for mye med egne øyne. Anonymkode: 807c0...8b5 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå