Gå til innhold

Innlegg borte fra tagger på Instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket akkurat et innlegg på profilen min på Instagram. Jeg trykket på den ene taggen og kom inn på den taggen og så andre innlegg fra folk som har brukt samme tag. Men mitt innlegg ligger ikke i den oversikten. Hvordan kan det ha seg? Jeg har flere likes på mitt innlegg enn en del av de innleggene jeg kunne se, så det kan ikke handle om det. Og på egne innlegg ser jeg at noen ligger i oversikten på de aktuelle taggene, mens andre ikke vises. Er det noen som vet hvorfor det er sånn og hva man kan gjøre med det? Jeg ser også at det varierer ganske mye med antall likes på innleggene mine det siste året, såpass mye at det virker rart. Og noe av det tror jeg skyldes at innleggene er mye mindre synlige for andre?

Anonymkode: abfd7...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gjorde noen endringer i fjor vår en gang, nå får man ikke lenger opp alle innlegg med taggen når man trykker på den. Bare noen utvalgte "top posts". Og jeg skjønner ikke hvordan de bestemmer hva som er "top posts". Mitt siste innlegg ligger der, selv om det bare har 20 likes. Men jeg vet ikke om det bare er jeg som får det opp eller om andre også ser det når de ser på "top posts". 

Tror ikke man får gjort noe med det, har funnet masse klagetråder på reddit når jeg har googla. Er egentlig "most recent" funksjonen jeg har sett etter da, men tror det er omtrent det samme. 

Jeg har en ganske smal hobby, og det er ikke stor aktivitet på taggene mine. Før kunne jeg sjekke gjennom alle nye poster noen ganger i uka og oppdage nye kontoer. Nå får jeg bare opp de samme som jeg allerede følger, og det virker ikke som så mange nye finner meg lenger heller. 

Jeg håper de endrer det tilbake. :(

Anonymkode: 35352...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier. Skulle søke opp emnetaggen ‘polarbrød’ og får opp at det er over 500+ innlegg med denn, trykker meg innpå, men finner ingen innlegg med dette. Merkelig. 

Anonymkode: 15ebd...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...