Gå til innhold

Overgangsalder og smerter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i værtfall 10 år hatt mensensmerter selv når jeg ikke venter mensen, det har kommet og gått. Noen ganger har det gått fint mens andre ganger har jeg gått rundt å lurte på om jeg skulle få mensen selv om jeg ikke skulle få den. Nå i det siste har jeg vært plaget veldig mye plaget av mensensmerter selv om jeg ikke venter mensen. Er fryktelig irriterende å ikke vite om man skal få eller ikke, virker som at kroppen lever sitt eget liv. 

Jeg lurer på om det er vanlig når man venter å komme i overgangsalderen?

Er det et av symptomene?

Jeg har tatt dette opp med lege men han svarte aldri på det. 

 

Anonymkode: e1c76...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt menssmerter, pms eller lang mens. 

Jeg er i overgangsalderen og går med menssmerter konstant, pms kronisk og blødning ut av en annen verden, 3 mnd i strekk. 

Du kan glede deg....

Anonymkode: 2ab7b...84c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en gynekolog som er god på overgangsalder og ta skikkelige prøver og få hjelp. 

Anonymkode: 7a7be...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smerter nermest daglig. Kommer på kvelden og varer utover natta, noen ganger veldig veldig intense. Jeg har ikke blødninger men av og til kommer det en spott. Bruker pinex ol men det virker marginalt.

Anonymkode: 85cd3...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har aldri hatt menssmerter, pms eller lang mens. 

Jeg er i overgangsalderen og går med menssmerter konstant, pms kronisk og blødning ut av en annen verden, 3 mnd i strekk. 

Du kan glede deg....

Anonymkode: 2ab7b...84c

Jeg har slitt med mensensmerter siden jeg var 13 år,så det vet jeg hva det er. Men bare lurte på om det var en av symptomene. 

Anonymkode: e1c76...e4e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har også smerter nermest daglig. Kommer på kvelden og varer utover natta, noen ganger veldig veldig intense. Jeg har ikke blødninger men av og til kommer det en spott. Bruker pinex ol men det virker marginalt.

Anonymkode: 85cd3...cbe

Takk:) Skal prøve det:)

Anonymkode: e1c76...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei.

Jeg har i værtfall 10 år hatt mensensmerter selv når jeg ikke venter mensen, det har kommet og gått. Noen ganger har det gått fint mens andre ganger har jeg gått rundt å lurte på om jeg skulle få mensen selv om jeg ikke skulle få den. Nå i det siste har jeg vært plaget veldig mye plaget av mensensmerter selv om jeg ikke venter mensen. Er fryktelig irriterende å ikke vite om man skal få eller ikke, virker som at kroppen lever sitt eget liv. 

Jeg lurer på om det er vanlig når man venter å komme i overgangsalderen?

Er det et av symptomene?

Jeg har tatt dette opp med lege men han svarte aldri på det. 

 

Anonymkode: e1c76...e4e

Jeg får vondt når jeg har eggløsning. Veldig mye magesmerter så jeg må ta smertestillende og legge meg. Veldig oppblåst samtidig.

Anonymkode: cfb19...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får vondt når jeg har eggløsning. Veldig mye magesmerter så jeg må ta smertestillende og legge meg. Veldig oppblåst samtidig.

Anonymkode: cfb19...19e

Det har jeg vært plaget med i alle år:(

Anonymkode: e1c76...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig med smerter i overgangsalderen ja. Ikke bare i underlivet, men all over the place!

 

Anonymkode: 4f48a...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er veldig vanlig med smerter i overgangsalderen ja. Ikke bare i underlivet, men all over the place!

 

Anonymkode: 4f48a...36a

Tusen takk:) Da er det vell vanlig,får bare smøre meg med tålmodighet:)

Anonymkode: e1c76...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...