Linn202187 Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 I høst kjøpte jeg nye ullstrømper og stilongs til mitt barn. Etter de var nyinnkjøpt har barnet gått gjennom flere perioder som har slitt ut knær. For å få bukt med slitne knær har jeg sydd på en lapp. Er jeg en dårlig forelder som nekter å kjøpe nye klær? har økonomi til å kjøpe nytt, men synes ikke barnet trenger nytt for å leke «skli-på-knærne-fasen» 😜 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Nei. Du er en bevisst forelder som demper kjøpepress i barnehagen og tar vare på miljøet. Anonymkode: 82d61...1fd 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): tar vare på miljøet. Feil, liker mye blir produsert uansett. Anonymkode: 73879...b03
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil, liker mye blir produsert uansett. Anonymkode: 73879...b03 Så da skal vi alle bare kjøpe mer siden det uansett blir produsert like mye? 🤦♀️ Anonymkode: b693d...eba 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Mitt barn gikk en periode i gensere med små hull overalt. Han kunne ta på seg ny genser om morgenen, og om ettermiddagen var det bitt hull i genseren flere steder. Han så jo ikke ut den perioden, men vi følte ikke vi kunne kjøpe ny genser til hver dag heller. Anonymkode: 15814...eb5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Mitt barn gikk en periode i gensere med små hull overalt. Han kunne ta på seg ny genser om morgenen, og om ettermiddagen var det bitt hull i genseren flere steder. Han så jo ikke ut den perioden, men vi følte ikke vi kunne kjøpe ny genser til hver dag heller. Anonymkode: 15814...eb5 Akkurat det samme her. All ull får små hull med én gang! Og om sommeren så kan han bare se på et gjerde så revner t-skjorte og shorts. Tenkte minsten skulle få arve de fine klærne, nå er det mulig, for jeg har også begynt med å sy på lapper. Kjøper iron on og klipper ut dongeri fra gamle slitte bukser og syr på ☺️ helt gull. Kjøpte også en regndress brukt hvor første eier hadde strøket på knelapper uten at det var blitt hull men som forsterkning. Superglad for det! Anonymkode: cf7dc...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå