Gå til innhold

Sy på knelapper til nesten 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst kjøpte jeg nye ullstrømper og stilongs til mitt barn. Etter de var nyinnkjøpt har barnet gått gjennom flere perioder som har slitt ut knær. For å få bukt med slitne knær har jeg sydd på en lapp. Er jeg en dårlig forelder som nekter å kjøpe nye klær?

har økonomi til å kjøpe nytt, men synes ikke barnet trenger nytt for å leke «skli-på-knærne-fasen» 😜

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du er en bevisst forelder som demper kjøpepress i barnehagen og tar vare på miljøet. 

Anonymkode: 82d61...1fd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

tar vare på miljøet. 

Feil, liker mye blir produsert uansett.

Anonymkode: 73879...b03

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil, liker mye blir produsert uansett.

Anonymkode: 73879...b03

Så da skal vi alle bare kjøpe mer siden det uansett blir produsert like mye? 🤦‍♀️

Anonymkode: b693d...eba

• Liker 4
Skrevet

Mitt barn gikk en periode i gensere med små hull overalt. Han kunne ta på seg ny genser om morgenen, og om ettermiddagen var det bitt hull i genseren flere steder. Han så jo ikke ut den perioden, men vi følte ikke vi kunne kjøpe ny genser til hver dag heller. 

Anonymkode: 15814...eb5

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt barn gikk en periode i gensere med små hull overalt. Han kunne ta på seg ny genser om morgenen, og om ettermiddagen var det bitt hull i genseren flere steder. Han så jo ikke ut den perioden, men vi følte ikke vi kunne kjøpe ny genser til hver dag heller. 

Anonymkode: 15814...eb5

Akkurat det samme her. All ull får små hull med én gang! Og om sommeren så kan han bare se på et gjerde så revner t-skjorte og shorts. Tenkte minsten skulle få arve de fine klærne, nå er det mulig, for jeg har også begynt med å sy på lapper. Kjøper iron on og klipper ut dongeri fra gamle slitte bukser og syr på ☺️ helt gull. Kjøpte også en regndress brukt hvor første eier hadde strøket på knelapper uten at det var blitt hull men som forsterkning. Superglad for det! 

Anonymkode: cf7dc...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...