AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #21 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for damer å forstå at de må ta nok D-vitamintilskudd, sånn at de ikke blir beinskjøre. Det er umulig å pådra seg lavenergibrudd uten at skjelettet er svekket av lavt D-vitaminnivå i lang tid. Anonymkode: 86824...d40 Akkurat denne typen brudd er det flest yngre menn som får. Anonymkode: a0939...21f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #22 Skrevet 22. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat denne typen brudd er det flest yngre menn som får. Anonymkode: a0939...21f Hehe, nå må yngre menn lære. Men jeg forstår ikke hvorfor den du siterte dro kjønn inn i det heller, når vi ikke en gang vet om TS er mann eller kvinne, ei heller alder eller helsetilstand. Anonymkode: 555b3...e70
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #23 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig jeg er ei kløne.. Men er vel ikke en ting som ikke er knekt eller tvers av i kroppen min. Samme med sønnen min,knekker og brekker alt fra fingre til legger. Anonymkode: 16f6f...584 Har du snakket med legen? Det er ikke vanlig å brekke så mye, så kanskje dere har skjøre bein i familien og bør ta noe tilskudd? Jeg brakk armen (underarmen) for mange år siden, det var ganske upraktisk. Men har hatt en mann som brakk beinet, og gikk på krykker i mange uker, og det var uendelig mer upraktisk. Man kan ikke gjøre noe selv nesten. Kan ikke bære ting engang. Ikke hente pålegg fra kjøleskapet for å lage seg en skive. Ikke hente en kopp kaffe. Ikke kjøre bil. Alt er et styr. 😆 God bedring, TS. Håper det gror fint, og at du får bra oppfølging hvis det ikke gjør. Anonymkode: d8174...7dd
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #24 Skrevet 22. februar 2024 Brakk armen som syvåring. Gjorde veldig vondt, men på en måte likte jeg litt oppmerksomheten jeg fikk på skolen med gips. Venner signerte gipsen osv. men god bedring til deg. Håper det gror fint Anonymkode: d9e0e...ccb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #25 Skrevet 26. februar 2024 Brakk kragebeinet for tre uker siden etter fall på is. Trodde det skulle vært bedre til må, men fortsatt veldig vondt, det er varmt å ta på, hovent og knirker og knaker.. Er brudd med leddet til skulder så hele overarmen,skulder og selvsagt kragebein er berørt. Dette tar lang tid føler jeg og det hadde vært lettere å holde bruddet i ro med gips, men ser jo grunnen til at det ikke er mulig.. Kan ikke bevege armen uten at jeg beveger bruddet. Lei! Anonymkode: d021c...8ce
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #26 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 8.16): Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for damer å forstå at de må ta nok D-vitamintilskudd, sånn at de ikke blir beinskjøre. Det er umulig å pådra seg lavenergibrudd uten at skjelettet er svekket av lavt D-vitaminnivå i lang tid. Anonymkode: 86824...d40 Jeg tar jevnlig D vitamin tilskudd, men greide allikevel å brekke overarmen da jeg smalt rett i isen med skulderen først nylig. Hadde jeg vært yngre hadde jeg kanskje "bare" fått skulderen ut av ledd.. Men sånn helt ærlig, folk i alle aldre og av begge kjønn får brudd i diverse ben. Anonymkode: a9f6f...2ff
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #27 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tar jevnlig D vitamin tilskudd, men greide allikevel å brekke overarmen da jeg smalt rett i isen med skulderen først nylig. Hadde jeg vært yngre hadde jeg kanskje "bare" fått skulderen ut av ledd.. Men sånn helt ærlig, folk i alle aldre og av begge kjønn får brudd i diverse ben. Anonymkode: a9f6f...2ff Brakk overarmen selv etter fall på hålka nå i vinter. Dritt. Tar lang tid å rehabilitere visstnok. Anonymkode: a8847...2f4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #28 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Brakk overarmen selv etter fall på hålka nå i vinter. Dritt. Tar lang tid å rehabilitere visstnok. Anonymkode: a8847...2f4 Uff, har skjønt at det kan ta veldig lang tid å komme helt tilbake til normalen ja. Når brakk du din. her skulle det vært et spørsmålstegn, men fikser det ikke med bare en venstrehånd 😆 Anonymkode: a9f6f...2ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå