Gå til innhold

KG har de mest idiotiske spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke et forum som har så mange IDIOTISKE og tåpelige spørsmål som kvinneguiden har. De fleste tema har noen som spør om de mest hjernedøde ting, men samliv, kjærlighet og seksualitet har de verste. Det finnes så mange pervoer her også, jeg synes det er utrolig at det finnes så mange idioter og drittsekker i dette lille landet. Noen ganger lurer jeg på om det ikke er noe mellom ørene på de spør og om de rett og slett er mindre begavet. 

Anonymkode: 925b2...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo fordi vi sitter hjemme og er sykemeldt.. legg merke til hvor mange som sletter bruker etter typ 4-6 uker.. som merkelig nok er gjennomsnittlig sykemeldings løp. Jeg har kjedete meg så mye at jeg svarer mine egen tråder som anonym, og lagd meg flere bruker. 

Anonymkode: c1fe3...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har kjedete meg så mye at jeg svarer mine egen tråder som anonym, og lagd meg flere bruker.

😂😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er temmelig sikker på Norge har en av verdens mest dumme befolkning. Vi tar det meste i fra USA,enten det er bra eller dårlig. Se bare der hvor dumme folk er der. Helt hinsides. Selv høytprofilerte politikere kan ikke enkel geografi eller historie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det finnes ikke et forum som har så mange IDIOTISKE og tåpelige spørsmål som kvinneguiden har. De fleste tema har noen som spør om de mest hjernedøde ting, men samliv, kjærlighet og seksualitet har de verste. Det finnes så mange pervoer her også, jeg synes det er utrolig at det finnes så mange idioter og drittsekker i dette lille landet. Noen ganger lurer jeg på om det ikke er noe mellom ørene på de spør og om de rett og slett er mindre begavet. 

Anonymkode: 925b2...525

Likevel henger du her. For en tålmodighet!

Anonymkode: cf12a...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med pervoer da? 
 

Jeg liker ikke blomkålsuppe, men mener ikke ungen min er en sjuk faen bare fordi han har det som favorittrett? Jo, litt da. Men jeg er glad i ham allikevel. 
 

La pervoene holde på! Hurra for pervoer. Selv snoker jeg i kjendistråder og ler meg skakk over trolletråder gone wrong! Og så prøver jeg å finne ut hva jeg skal ha til middag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo fordi vi sitter hjemme og er sykemeldt.. legg merke til hvor mange som sletter bruker etter typ 4-6 uker.. som merkelig nok er gjennomsnittlig sykemeldings løp. Jeg har kjedete meg så mye at jeg svarer mine egen tråder som anonym, og lagd meg flere bruker. 

Anonymkode: c1fe3...888

Det er regelbrudd. Ikke rart KG blir fylt med søppelinnlegg, her har vi jo svaret; troll som ikke har noe bedre å ta seg til. 

Anonymkode: 0081e...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sententia skrev (9 timer siden):

Hva er galt med pervoer da? 
 

Jeg liker ikke blomkålsuppe, men mener ikke ungen min er en sjuk faen bare fordi han har det som favorittrett? Jo, litt da. Men jeg er glad i ham allikevel. 
 

La pervoene holde på! Hurra for pervoer. Selv snoker jeg i kjendistråder og ler meg skakk over trolletråder gone wrong! Og så prøver jeg å finne ut hva jeg skal ha til middag. 

Gone wrong, som innlegget ditt? 

Anonymkode: 0081e...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Gone wrong, som innlegget ditt? 

Anonymkode: 0081e...aa6

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor dette er norges beste forum. Troll og mentalt syke mennesker er morsomt.

Anonymkode: 593fa...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo mer enn nok tull og tøys på for eksempel Quora eller Reddit også da. 

men du henger vel ikke på noen andre debatt-forum, og derfor legger du ikke merke til det.

Anonymkode: 4b22c...d60

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sider åpne for alle mennesker er fyllt med tull. Vi er som vi er og det er ikke alltid så vakkert.

Anonymkode: 7afed...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å strekke ut forhuden og bruke den som gitar?

Kan feite folk bli så feit at driten ikke blir bæsja ut?

Er folk med Parkinson's utmerkede dansere?

Er det sant at muslimer elsker Spaghetti A la Capri fordi det lyder som Allah Capri?

Er det frekt å spør en dame i blomsterbutikken om hu har no fresi'a?

Anonymkode: b93ed...05a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...