Gå til innhold

Lager 157


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på lager 157 idag. Er jo supert, kjempebillig og ok kvalitet. Forstår bare ikke hvordan det er så billig? 30 kr t skjorten, 100 kr genseren... er jo ikke verre enn hm mtp kvalitet, så hvordan så billig? 

Hva synes dere om butikken og klærne?

Anonymkode: 6d4a7...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin butikk, men kvaliteten på noen av varene er veldig dårlig. Jeg kjøpte en hvit skjorte derfra som alle knappene falt av på. Ikke verre enn at jeg kunne sy dem på igjen, men likevel greit å være obs på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det krymper noe hinsides i vask. Og jeg vasker riktig og bruker ikke tørketrommel. Har blitt hull i en del klær også etter et par dagers bruk. Fast fashion… Men dette er barneklær da. Vet ikke hvordan klærne i voksenstørrelse er.

Anonymkode: 3d329...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ungdom som elsker Lager 157, så har en del derifra.

30,- t-skjortene varierer veldig, noen holder godt og noen krymper. Men det er ikke verre enn at de fremdeles er i daglig bruk, for når de er på ser vi ikke forskjellen.

Collegegenseren til 100,- er supre

Linen er fantastisk.

Anonymkode: 5e1f5...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt veldig mye der til voksne og barn. Noe er veldig god kvalitet, annet midt på treet. Sokker er det eneste jeg synes er dårlig kvalitet, da de fort blir hull i sammenlignet med f.eks H&M. Har til gode å oppleve at noe har blitt ødelagt, krympet e.l.

Anonymkode: e0be7...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For miljøets skyld; kjøp dyrere klær med høyere kvalitet som kan brukes lenge.

Kjøp også norsk om det er mulig. Det styrker arbeidsplasser og norsk økonomi.

Anonymkode: 35c28...c4e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjempefin kvalitet der. Helt Basic ok klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Var på lager 157 idag. Er jo supert, kjempebillig og ok kvalitet. Forstår bare ikke hvordan det er så billig? 30 kr t skjorten, 100 kr genseren... er jo ikke verre enn hm mtp kvalitet, så hvordan så billig? 

Hva synes dere om butikken og klærne?

Anonymkode: 6d4a7...68d

Etter å ha handlet litt innimellom der de siste årene så har jeg landet på at jeg dropper å handle til meg selv. 

Det jeg kan kjøpe til ungene er t-skjorter. Da uten trykk. Strømper. Truser og vinter-hansker. Veldig greie hansker til en billig penge. Der er sikkert 6-7 par av dem her i huset. Fleece settene går også. Ellers droppes resten, erfaringsmessig kryper og nupper det seg vannvittig. Og jeg følger vaskeanvisningene!

Det blir jo ikke billig om det ikke varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...