Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bytte fastlege, men er litt i tvil. Jeg vil gjerne unngå menn i 25-30 års alderen, føler meg rett og slett litt utilpass da, og på fastlegelista er det jo ikke sortert etter alder..

Spiller ingen rolle om det er dame eller mann, men er det mann vil gjerne at han er noe eldre enn meg. Jeg bor sentralt på vestkanten i Oslo, og det hadde jo vært fint med en lege i nærheten.

Tips? Send gjerne en pm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majorstua legekryss har to kvinnelige leger over 50 et sted. Jeg går til hun ene og kunne ikke vært er fornøyd.

Skrevet

hmm det var rart. jeg brukte den linken igår og da virket den men ikke nå?!

Skrevet

Takk for tips til både alderssjekking og lege!

Dessverre hadde begge legene på majorstukrysset fulle lister..

Skrevet
Takk for tips til både alderssjekking og lege!

Dessverre hadde begge legene på majorstukrysset fulle lister..

Det var synd.

Så at han manlige hadde en plass ledig. Vet du skrev du ikke ville ha en mann, men tenkte likevel å nevne at han er veldig hyggelig og flink. Var til han engang på hastetime da fastlegen min var bortreist.

Skrevet

Jeg kan godt ha en mann, bare han ikke er en jypling.. :ler:

Nei, sannheten er at sambo har endel legevenner, og vi blir invitert til vennersvennersfester i "legegjengen" med jevne mellomrom. Hadde ikke vært spesielt hyggelig å møte han som foretok en gyn. undersøkelse på meg i forrige uke på fest liksom.. :sjenert:

Skrevet
Jeg kan godt ha en mann, bare han ikke er en jypling..  :ler:

Nei, sannheten er at sambo har endel legevenner, og vi blir invitert til vennersvennersfester i "legegjengen" med jevne mellomrom. Hadde ikke vært spesielt hyggelig å møte han som foretok en gyn. undersøkelse på meg i forrige uke på fest liksom..  :sjenert:

Det er forståelig :ler:

Vet ikke om det er mulig at en av de kvinnelige legene foretar gynekologisk undersøkelse? Det kan jo være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...