Gå til innhold

Når noen ønsker ditt vennskap, men du ønsker ikke å være venn med personen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 hours ago, AnonymBruker said:

Personen ønsker å møtes på fritiden og er kun super hyggelig mot meg.

Anonymkode: e9530...ad1

Første og andre gang svarer du at du ikke har lyst. 

Tredje gang legger du til at hun skal slutte å mase om det. 

Anonymkode: 4f867...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For en stygg og ondsinnet tråd! Håper neste dere opplever noe sånt selv en gang. 

Anonymkode: ba94b...7cf

Mange har vel opplevd å ikke få napp på vennskap man forsøker å ta initiativ til, og det kan selvsagt være kjipt. Men mener du virkelig at man skal sette av tid til å henge med noen man ikke opplever å ha kjemi med? Gjør du selv det? Inviterer du folk du ikke liker å være sammen med hjem på jevnlig basis?

Jeg strekker meg langt for å være hyggelig mot alle, altså, men jeg har knappest tid til å være sammen med folk jeg faktisk liker. Folk jeg ikke egentlig trives sammen med kommer laaangt ned på prioriteringslista, og sånn må det være. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Merkelig så paradoksale folk er, de lengter etter vennskap og skriver ned forumet om hvordan ingen vil være med dem, og så når de får noen som er interessert så avviser de. TS, bare si nei, samtidig tenk litt på at hvis du ønsker venner kanskje det er verdt å bare forsøke! 

Anonymkode: e79b7...493

Det er ikke nødvendigvis de samme folkene som lengter etter vennskap som avviser… Dessuten, alle som ønsker seg venner ønsker seg noen man har god kjemi med, trives fint sammen med, har det gøy med og generelt liker. Enig i at man skal gi folk en sjanse, men har man ikke kjemi så har man ikke kjemi. Sånn er det bare. Da blir det ikke et vennskap begge får glede av.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo man utestenger hvis 3/4 om gås på fritiden 

Anonymkode: 1563a...be1

Som jeg skrev, hvis det er ting som jobbfest eller lønningspils, så skal selvsagt alle inviteres. Inviterer du alle damene fra jobben, så stenger du ikke ute en. Men du kan invitere Anne på middag, selv om du ikke er interessert i å invitere Line en annen gang. Noen ganger får vi gode venner på jobb - men vi har ikke god kjemi med alle. Det må være lov. 

Anonymkode: 41951...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk har store problemer med å kjenne forskjell på en arbeidsplass og en lekeplass.. 

Anonymkode: 4f867...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt om jeg da ble presset til samvær på fritiden, at jeg skiller veldig mellom jobb og fritid. Begge deler er fullt opp og tilrettelagt slik det allerde er. 

Anonymkode: 6aff5...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis de samme folkene som lengter etter vennskap som avviser… Dessuten, alle som ønsker seg venner ønsker seg noen man har god kjemi med, trives fint sammen med, har det gøy med og generelt liker. Enig i at man skal gi folk en sjanse, men har man ikke kjemi så har man ikke kjemi. Sånn er det bare. Da blir det ikke et vennskap begge får glede av.

Anonymkode: 41951...6db

Det har du rett i. Men når noen i årevis sier at ingen vil være med dem, og at de har ingen venner, og ingen er interessert i dem og så velger man vekk noen fordi man tror de er homofil/bi, ja, da synes jeg det blir for dumt. Mange av de som lengter så til venner burde ta en kikk i speilet. 

Anonymkode: e79b7...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...