Gjest Virvel Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 Hvor ble det av det berømte Menighetsbarnet, Væren? Er det bare jeg som har gått glipp av fødselen, eller har du gjort som den damen i Marokko som nektet å ta keisersnitt - hun gikk hjem igjen og glemte hele greia... (46 år etterpå fikk hun vondt i magen, og legen fant et mumifisert foster!) Vi vil da vel ikke at det skal skje med vårt kjære Menighetsbarn vel? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 Uff, det er så fullt i magen min, at det ikke er til å holde ut, kjøkkenheksa!!! Jeg klødde så voldsomt i øret her om dagen, og da jeg skulle sjekke hva det var, var det en liten lammefot som kom ut og vinket. Jeg tror det er klart for fødsel nå, men jeg tror menighetsbarnet har kost seg så veldig der inne at hun/han har utsatt hele greiene!!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 9. november 2002 #3 Del Skrevet 9. november 2002 Aha. Jeg har vært litt redd for å spørre skjønner du...det hadde ikke vært så morsomt hvis jeg trodde du fortsatt var gravid, og det viste seg at du ikke var det...kunne jo hende at det lille lammet var dødfødt, og at du la på deg noe kollosalt etterpå fordi du trøstespiste så fælt! Men nå har du altså blitt så diger at det kunne ikke være noen tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå