Gå til innhold

Isdans/kunstløp bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er invitert i Isdans/kunstløp-bursdag (innendørs). Skøyter har jeg, men hva skal jeg ha på meg? Hadde jo vært stilig med ordentlig kunstløpkostyme, men det koster jo tusenvis av kroner. Noen som har ideer til hvordan jeg kan lage noe lignende? Er ikke så flink til å sy, det skal sies...🤷‍♀️

Anonymkode: abc1a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kaldt i en ishall. En kunstløp-kostyme er knapt stoff og noe man kun har på seg de minuttene man er på isen, da etter å ha varmet opp godt på forhånd.

Ta på deg en overtrekks bukse, ullgenser og tynn jakke, lue og vanter. 

Anonymkode: efb57...125

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel badedrakt + strømpebukser + strass-stener/frynser (fra Panduro/Selfmade) = kunstløpkostyme! 
 

Sjekk Taylor Swift sin Eras Tour, swiftiene har vært helt RÅ på å rekreere kostymer, sjekk Tik Tok, f.eks.. Masse inspo! 
 

PS: for å få det «autentisk», prøv å få tre noe på utsiden av skøytene, enten samme farge som strømpebuksa eller drakta.. Hvis du gidder kan du dra på med strass-stener og fargerik sminke i ansiktet, samt noe gøy i håret.. 😉 

 

Lykke til! ⛸️🦄💃🏻

Anonymkode: fbd8a...ed3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Gammel badedrakt + strømpebukser + strass-stener/frynser (fra Panduro/Selfmade) = kunstløpkostyme! 
 

Sjekk Taylor Swift sin Eras Tour, swiftiene har vært helt RÅ på å rekreere kostymer, sjekk Tik Tok, f.eks.. Masse inspo! 
 

PS: for å få det «autentisk», prøv å få tre noe på utsiden av skøytene, enten samme farge som strømpebuksa eller drakta.. Hvis du gidder kan du dra på med strass-stener og fargerik sminke i ansiktet, samt noe gøy i håret.. 😉 

 

Lykke til! ⛸️🦄💃🏻

Anonymkode: fbd8a...ed3

Tusen takk for mange bra forslag! 🫶

Tror jeg vil føle meg litt for naken og kald i bare badedrakt og strømpebukse. Burde hatt noe som dekket armene. Samt kanskje et kort skjørt for å ikke blotte hele rumpa.😅

Men absolutt, mange gode ideer her. Litt strass/stener kan sprite det opp, definitivt!

Anonymkode: abc1a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på en svart drakt og ha tyllskjørt i en sprek farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (24 minutter siden):

Ta på en svart drakt og ha tyllskjørt i en sprek farge.

Takk. Hva for slags svart drakt ser du for deg?☺️

Anonymkode: abc1a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk. Hva for slags svart drakt ser du for deg?☺️

Anonymkode: abc1a...2b4

Er bare å ta svarte tights og svart pologenser feks. Og et tyllskjørt utenpå. Kanskje noen leggvarmere også. 

Anonymkode: f7994...38a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er bare å ta svarte tights og svart pologenser feks. Og et tyllskjørt utenpå. Kanskje noen leggvarmere også. 

Anonymkode: f7994...38a

Bra forslag! Det er også en mulighet!☺️

Anonymkode: abc1a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en sort tykk fleece-strømpebukse med et strutteskjørt over og en høyhalset sort pologenser med en vest over. Og så ville jeg hatt lange leggvarmere over kneet så det var litt beskyttet hvis jeg skulle ramle på knærne. Og kanskje ørevarmere.

Anonymkode: e65c3...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 14.43):

Gammel badedrakt + strømpebukser + strass-stener/frynser (fra Panduro/Selfmade) = kunstløpkostyme! 
 

Sjekk Taylor Swift sin Eras Tour, swiftiene har vært helt RÅ på å rekreere kostymer, sjekk Tik Tok, f.eks.. Masse inspo! 
 

PS: for å få det «autentisk», prøv å få tre noe på utsiden av skøytene, enten samme farge som strømpebuksa eller drakta.. Hvis du gidder kan du dra på med strass-stener og fargerik sminke i ansiktet, samt noe gøy i håret.. 😉 

 

Lykke til! ⛸️🦄💃🏻

Anonymkode: fbd8a...ed3

Blir i denne gata. Har en sort badedrakt med høy hals. Under den tar jeg en hudfarget strømpebukse med glans til beina, og en sort tynn strømpebukse klippet om til topp slik at jeg dekker til armene. Og så har jeg bestilt et glitter tyllskjørt som jeg kommer til å sy på utenpå badedrakten. (https://www.partyking.no/tyllskjort-glitrende-svart-76683.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIrt2sv9PEhAMVGxiiAx0vMgqlEAQYAyABEgKK5vD_BwE).

Ser for meg å lime masse rhinestones på badedrakten, tror det kan bli kult.🤩 gøy dette!

Anonymkode: abc1a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...