Gjest Mysticgirl Skrevet 25. februar 2024 #21 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 8.05): Min mann går ned på meg nærmest hver gang vi skal ha sex, noe som er orgasmegaranti for min del. Samme hvor ofte jeg får orgasme, er den like intens uansett. Jeg mister på en måte kontroll over kroppen, og det kjennes ut som hele kroppen rister av nytelse. Musklene går helt bananas. Det er SÅ intenst. En såkalt «shaking orgasm», har jeg skjønt, etter litt googling. Er det fler som har det sånn? Jeg føler jeg ikke får helt utbytte av det, hvis det gir mening. Det er så intenst at jeg tilslutt dytter hodet hans vekk😂 Det er jo så deilig på en måte, så jeg skulle så gjerne «holdt ut» hele orgasmen. Jeg må lage lyd, for uten kan det faktisk være ubehagelig. Noen med erfaring som vil dele hvordan du «håndterer» disse intense orgasmene? Bare lar du det «go with the flow»? Eller er det noen teknikker som finnes for å roe ned «shakingen» litt? Anonymkode: 3b5b3...3fe Jeg har også dette og skyver han bort når det er for intenst. Jeg rykker også en god del i ettertid etter orgasmen, ufrivillig, det bare kommer. Han er bare stolt fordi da vet han at han har gitt meg orgasmer 😅 Har aldri tenkt at jeg må roe ned skjelvingen, det er jo bare slik vi er
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #22 Skrevet 25. februar 2024 Jeg får det innimellom, men må si meg enig i at jeg liksom ikke får fullt utbytte av de orgasmene. De beste orgasmer er de hvor kroppen er mer rolig, og hvor nytelsen bare brer seg som en kilende varm nytelse i hele kroppen og hodet. I sjelen også nærmest. Når hele kroppen skjelver i spasmer går mye av energien i orgasmen, og mitt fokus, på dette, og jeg blir litt snytt for å virkelig bare sveve inn i orgasmen og nyte den 100%. Mannen min anser de orgasmene som sterkere, men det er de egentlig absolutt ikke. De er bare veldig tydelige. Hvilket er det som medfører at mye "går til spille" liksom. Han merker også mine roligere orgasmer, og jeg har sagt at de ofte er de sterkeste, men tydelig at han setter pris på de veldig tydelige og likevel tror de er sterkest. Anonymkode: 8ae67...e90
kjærring Skrevet 29. februar 2024 #23 Skrevet 29. februar 2024 Coachshinny skrev (På 25.2.2024 den 14.47): Det høres ut til at du virkelig nyter og tørr å nyte🔥 Absolutt 😊 er veldig glad for at jeg kan også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå