Gå til innhold

Jodel


rukerk

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er min første post på kvinneguiden. Jeg har tidligere tilbrakt mye tid på Jodel som har til tider et ganske frekt miljø, i tillegg er det lokalt så det er lett å bli gjenkjent osv (har skjedd og det har vært kjempeflaut). Pga dette har jeg registrert meg her, fordi jeg har åpenbart av en eller annen grunn et veldig stort behov for å skrive på anonyme forum på kveldene. Men jodel er ikke bra for meg, så håper jeg ikke vender tilbake og får oppfylt alle mine anonyme-nettsosialiseringsbehov her.

Har noen her erfaring med å bruke Jodel?

Hvorfor bruker dere kvinneguiden og hva bruker dere det til?

Tidligere har jeg bare kommet hit av å google noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg bare snakker litt med meg selv :)

Det går ihvertfall treigere å få svar her enn på jodel merker jeg, der får man svar nesten med en gang. Blir sånn dopamin-greie, og man blir avhengig…….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er så sylfrekke som på Jodel. Og de klager over KG, lol! Men jeg liker Jodel kjæledyr da. Der er det faktisk bare koselig.  Og så er de fleste veldig unge. 

Anonymkode: 14b2a...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodel har jeg brukt av og på i mange år. Stort sett svarer jeg på main feeden og leser bloggersnikksnakk-tråden.

 

Kvinneguiden brukte jeg for 10-15 år siden, og for 2 år siden skulle jeg bare inn å lese kjendis-greier etter å ha lest noe på jodel, og vipps så ble jeg sittende og lese alle de andre trådene og... Begynte å svare på innlegg og tråder.

Synes det er direkte flaut å innrømme at jeg er på kvinneguiden. Men har begynt å si det mer og mer i vennegrupper med tiden.

Anonymkode: 54fdf...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...