AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #21 Skrevet 22. februar 2024 Sjekk om han har mye sukker i urinen sin, dvs diabetes type 2. Anonymkode: d6e20...398
HemmeligSpion Skrevet 22. februar 2024 #22 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 17.06): Ja. Også er det litt rart å spørre om synes jeg. Vil ikke han skal tro jeg lukter på undertøyet liksom. Anonymkode: 24ae2...e52 Det er så rart hvor stor avstand et stort antall par på Kvinneguiden har til partneren sin. 2
Jdz Skrevet 22. februar 2024 #23 Skrevet 22. februar 2024 Underlivsdeodorant eller dusjsåpe tipper jeg. Ingen oppegående mennesker bruker kondomer med lukt/smak, det lukter jo helt forferdelig etter bruk. 1
Einus Skrevet 22. februar 2024 #25 Skrevet 22. februar 2024 Gå i garasjen å lukt på WD40! Lukter det det samme, så har du svaret. WD40 lukter ganske godt og selges faktisk som parfyme. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #26 Skrevet 22. februar 2024 Einus skrev (4 minutter siden): Gå i garasjen å lukt på WD40! Lukter det det samme, så har du svaret. WD40 lukter ganske godt og selges faktisk som parfyme. Der har du nok forklaringen. Nå gjenstår bare å finne ut hvilket bruksområde det har "der nede". Anonymkode: af1f9...9c4 2
Einus Skrevet 22. februar 2024 #27 Skrevet 22. februar 2024 Det er fort gjort å søle litt her og der, har selv fått hele skjorten og buksa dynket i olje en gang da jeg sto ustødig å fylte olje på motoren og gled…. Ikke akkurat noe jeg unner noen. 1
Cor Cubiculum Skrevet 23. februar 2024 #28 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Der har du nok forklaringen. Nå gjenstår bare å finne ut hvilket bruksområde det har "der nede". Anonymkode: af1f9...9c4 Rusten tissetass som følge av for lite bruk? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #29 Skrevet 23. februar 2024 Var det kun en truse eller luktet det av alle? Tenker at du kan sjekke om dere har noen krem, såpe hjemme som har den lukten. Har han mulighet til å være utro? Er han mindre ,kåt tar avstand eller er mere kåt? Er sikkert ikke noe, men følg magefølelsen. Jeg har en mann som var utro og jeg fant ut av det. Vi grep tak i forholdet er bedre enn det noen gang har vært. Er gått noen år men vi har aldri hatt det bedre Anonymkode: dbada...e04
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #30 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det kun en truse eller luktet det av alle? Tenker at du kan sjekke om dere har noen krem, såpe hjemme som har den lukten. Har han mulighet til å være utro? Er han mindre ,kåt tar avstand eller er mere kåt? Er sikkert ikke noe, men følg magefølelsen. Jeg har en mann som var utro og jeg fant ut av det. Vi grep tak i forholdet er bedre enn det noen gang har vært. Er gått noen år men vi har aldri hatt det bedre Anonymkode: dbada...e04 Var kun en som jeg har merket det på. Han er totalt uinteressert i sex eller meg generelt siste mnd. Mentalt ikke tilstede, unngår meg følels det som Anonymkode: 24ae2...e52 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #31 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var kun en som jeg har merket det på. Han er totalt uinteressert i sex eller meg generelt siste mnd. Mentalt ikke tilstede, unngår meg følels det som Anonymkode: 24ae2...e52 Da skjønner jeg skepsisen kommer når du oppdaget dette… håper du ikke har grunn til bekymring, men du bør ta det opp med ham for din egen skyld. Si rett ut at du kjente en bestemt lukt da du skulle vaske tøy og lette etter hvor lukten kom fra og oppdaget da at det var bokseren hans. Spør om han har noen formening om hvorfor. Reaksjonen og svaret vil si sitt 😊 Du bør også ta opp hvordan du opplever dynamikken mellom dere for tiden. Alltid bedre å ta opp slike ting raskt før det utvikler seg til noe verre! Let etter løsninger sammen fremfor å gå og gruble hver for dere. Det ender ofte bare i frustrasjon, sinne og bitterhet. I verste fall fører det til brudd. Kommunikasjon er noe av det viktigste man har når man skal få et forhold til å fungere. Hvis dere ikke kan kommunisere rundt hva dere opplever, føler, frykter, savner, tenker og ønsker, ender dere opp som mange av parene her inne som søker råd rundt samlivsbrudd. Snakk sammen! Hvis han ikke er mottakelig så er ikke forholdet liv laga uansett, så du taper ingenting ved å forsøke å kommunisere. Og ikke angrip eller anklag. Del dine følelser og hva du har behov for. Lytt til hva han har å si. Avviser han deg må du forklare at det ikke er et alternativ. Han må validere dine følelser, slik som du må validere hans. Anonymkode: 7c7fc...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #32 Skrevet 23. februar 2024 Husk at det ikke trenger å være noe. Men er han mer redd for mobilen, legger skjermen ned og passer på den? "Glem" din egen mobil ett sted(hos en du kjenner) Spør om du kan låne mobil for å ringe. Du ringer å hun tar tlf, prat lenge . Da vil du se stresset hvis han er redd for tlf. Mulig du beveger deg inn i ett annet rom. Såå har du mulighet så kan du sjekke tlf. Har dere felles tlf regning? Da kan du få ut logg for siste 3 måneder . Anonymkode: dbada...e04 1
Tobias001 Skrevet 23. februar 2024 #33 Skrevet 23. februar 2024 Høres veldig ut som han har vært utro å brukt kondom med smak! Du bør spørre han rett ut om han har vært utro!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #34 Skrevet 23. februar 2024 Hvem vil svare ærlig på at har vært utro, trusen er jo vasket. Da gir hun han mulighet til å slette spor. Hun må være litt smart. Men det er jo ikke sikkert at han har bært utro. Anonymkode: dbada...e04 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #35 Skrevet 24. februar 2024 Tobias001 skrev (9 timer siden): Høres veldig ut som han har vært utro å brukt kondom med smak! Du bør spørre han rett ut om han har vært utro! Har spurt om han har brukt glidemiddel eller kondom med smak ja. Da bare lo han og sa nei, fikk meg til å føle meg dum som spurte. Har vært mange ting i det siste… Anonymkode: 24ae2...e52 1
Litamy Skrevet 24. februar 2024 #36 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har spurt om han har brukt glidemiddel eller kondom med smak ja. Da bare lo han og sa nei, fikk meg til å føle meg dum som spurte. Har vært mange ting i det siste… Anonymkode: 24ae2...e52 Mange ting som?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #37 Skrevet 24. februar 2024 Litamy skrev (6 minutter siden): Mange ting som? Fjern og kald, ingen initiativ til sex eller nærhet. Sluttet å prate med meg fortelle ting osv. en generell endring på mange områder. Mer opptatt av sitt eget utseende. Anonymkode: 24ae2...e52 1
Litamy Skrevet 24. februar 2024 #38 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjern og kald, ingen initiativ til sex eller nærhet. Sluttet å prate med meg fortelle ting osv. en generell endring på mange områder. Mer opptatt av sitt eget utseende. Anonymkode: 24ae2...e52 Men har du snakket med han om dette? En endring er jo som regel tegn på noe, men det trenger ikke å bety utroskap.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #39 Skrevet 24. februar 2024 Litamy skrev (2 minutter siden): Men har du snakket med han om dette? En endring er jo som regel tegn på noe, men det trenger ikke å bety utroskap. Ja han er i fornektelse for at han har endret seg og sier alt er vanlig. Når ikke inn til han. Men mulig han går gjennom en periode med mindre energi eller lignende. Anonymkode: 24ae2...e52
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #40 Skrevet 24. februar 2024 Huff, her var det mange ting som passet på utroskap. Jeg tenkte først runking med glidemiddel, og det er jo ikke så rart om han ikke vil innrømme det, men med alle de andre tingene... Jeg hadde kanskje også prøvd å låne telefonen til noe uskyldig for å sjekke stressnivå. Og begynt å følge med på ting som kan oppdages. Uansett hva det er, er han ikke klar for å innrømme. Anonymkode: e4ff3...340
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå