Gjest Anonym1618 Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg skulle sjekke mine godkjente enheter inne på Facebook. Så står det «ukjent sted for ca 4 måneder siden» sikkert 50 ganger nedover.. noen som vet hva dette betyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Det kan være at du har brukt innloggingen til facebook på andre apper/nettsider enn facebook. For eksempel i spill eller lignende. Det kan være at telefonen eller enheten du har brukt til å logge inn ikke har klart å gi fra seg geografisk posisjon. Det kan være så utrolig mangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 anon01 skrev (8 timer siden): Det kan være at du har brukt innloggingen til facebook på andre apper/nettsider enn facebook. For eksempel i spill eller lignende. Det kan være at telefonen eller enheten du har brukt til å logge inn ikke har klart å gi fra seg geografisk posisjon. Det kan være så utrolig mangt Tusen takk for svar så det trenger ikke å bety at noen har vært inne på min ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå