AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #21 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg har ikke opplevd det selv. Men vi har laderen på en egen kurs som vi skrur av når vi ikke bruker laderen. Dette sørget vi for etter at jeg fikk høre av en venn at de flere ganger har tatt folk på fersken som har brukt laderen deres. Anonymkode: 23e4b...253 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #22 Del Skrevet 21. februar 2024 Laraa skrev (3 timer siden): Nope, aldri. De synes nok det var flaut å innrømme tyveriet,så kabelen ble min svigerfars til odel og eie 😅 Wow, dette var en utrolig god deal. Anonymkode: 13f32...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 21. februar 2024 #23 Del Skrevet 21. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow, dette var en utrolig god deal. Anonymkode: 13f32...5df Hørt om verre deals,men Endret 21. februar 2024 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #24 Del Skrevet 21. februar 2024 Mulig det er en frekk person som har det for vane, men godt mulig personen av en eller annen grunn ikke klarte å finne ladestasjon før han bare måtte lade. Følg med og tips politiet om det skjer igjen. Nevn det evt for naboer når dere treffer på de. Da kan alle følge litt med. Anonymkode: 0e6f7...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 22. februar 2024 #25 Del Skrevet 22. februar 2024 Man løser det samme som med folk som tyvparkerer, med nøkkel og evt en hammer. Sånne folk vil aldri forstå hvorfor de ikke er spesielle, og ikke kan ta seg til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 23. februar 2024 #26 Del Skrevet 23. februar 2024 Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, oppfordring til brudd på norsk lov. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #27 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 21.16): Vi har overvåking utenfor huset, og i dag var det en bil som parkerte utenfor huset vårt og koblet seg opp på bil laderen 😳 vi klarer ikke å tyde bilskiltet, men hva søren kan vi gjøre med dette? Bør vi sende det inn til politiet? Makan til frekke folk! Irriterende at vi har feil vinkel på kamera, men vi Kan så vidt se at det er en mann i kanskje 40-50 års alderen, men ser ikke ansiktet klart😑 Noen som har opplevd dette før? Hva gjorde dere? Anonymkode: fd918...b2d Neste gang bruker du husnøkkelen din på lakken til bilen. Anonymkode: 187f8...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 25. februar 2024 #28 Del Skrevet 25. februar 2024 On 2/20/2024 at 9:16 PM, AnonymBruker said: Vi har overvåking utenfor huset, og i dag var det en bil som parkerte utenfor huset vårt og koblet seg opp på bil laderen 😳 vi klarer ikke å tyde bilskiltet, men hva søren kan vi gjøre med dette? Bør vi sende det inn til politiet? Makan til frekke folk! Irriterende at vi har feil vinkel på kamera, men vi Kan så vidt se at det er en mann i kanskje 40-50 års alderen, men ser ikke ansiktet klart😑 Noen som har opplevd dette før? Hva gjorde dere? Anonymkode: fd918...b2d Spesielt. Har selv en usikret boks, men den er plassert langt inn på eiendommen og er ikke synlig fra utsiden. Man må kjøre igjennom en port osv for å komme til. Og da står man på en annens private eiendom. Hvordan er boksen plassert i forhold til hus og synlighet for andre? Kan andre parkere lovlig i kabelrekkevidde fra boksen? En gang er jo ikke noe problem (annet enn irritasjonen) men jeg hadde vurdert en form for sikring (autentisering med telefon, kort etc). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #29 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 22.34): Her i Bergen er det ufattelig mange som har lagt opp ladeboks på sin eiendom mens de har ledningen over fortauet og ut i offentlig vei, de legger også sin hevd på parkering tett opp mot sin boks i offentlig vei. Koser meg når jeg kan ta oppta en slik parkering og lar gjerne bilen bli stående lengst mulig!! Livsfarlig både for blinde, eldre og barn på sykkel. Dette er så utbredt i Bergen nå at kommunen ikke tør å ta tak i til tross for at jeg har sendt flere mailer med bilder hvor dette er svært utbredt. Anonymkode: 0d95c...aa3 Lurer også på hvor dette er? Husk ellers at det faktisk ikke er alle veier som er helt eid av kommunene, noen steder er det faktisk slik at folk eier ett stykke ut i veien, slik at lade boks på hushjørnet og kabel til bilen er på egen eiendom, selv om du tror det er på offentlig vei. Anonymkode: 24337...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå