AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Dere menn, hvordan liker dere at dama er kledd hjemme? Vil kle meg sexy for min mann, men vi har tenåring hjemme så kan ikke akkuratt gå rundt i "horete" klær. Noen tips? Anonymkode: 59450...cd0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Skrevet 20. februar 2024 Ikke så vanskelig det, bare å bruke trange klær. Ikke vær redd for at litt mye kanskje vises. Hvis du skjemmes over deg selv overfor egne barn så kan du bare droppe det hele. Vær den du er. Tror du han begynner å kjefte og true med å anmelde deg? Anonymkode: 3b4a9...f96
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Jeg er kvinne, men kan dele hva min mann liker: Blondetruse (som dekker halve rumpa eller string) og enten en oversized skjorte eller ullgenser slik at rumpa kommer frem når jeg strekker meg og bøyer meg. Det er det absolutt mest sexy for min mann i hverdagen. Det er også noe jeg finner behagelig og trives i og ikke noe barna reagerer på da jeg går slik nesten hver dag. Stram singlet (uten bh) og en treningstights er også hverdagsklær han finner sexy. Jeg har mange kjoler (både løse og stramme) som jeg bruker på jobb. Når jeg kommer hjem tar jeg av meg truse og strømpebukse og mannen elsker å vite at jeg går naken under kjolen. Er heller ingenting som barna ser. Går også ofte naken under morgenkåpe, evt. har på meg litt sexy undertøy under, noe mannen finner sexy. Anonymkode: 0f66e...bbc 1 5
Doolittle Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 For min del er vissheten om at det er noe fint under som gjør hele forskjellen. Sexy undertøy under hverdagsklærne. Send mannen din en snap av deg i sexy undertøy slik at han veit hva som venter på ham når dere er alene. Mannen blir kåt og glad, og tenåringen aner ingenting. Perfekt! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 Hva som helst av sexy undertøy, men med kjole, eller skjørt utenpå. Da kan du vise litt, akkurat når det passer. Truseløst er også et alternativ. Anonymkode: acd2b...aa9 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 T-shirt og tights, en safe vinner. Anonymkode: c0691...a97 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #7 Skrevet 20. februar 2024 Trenings top og tights. Anonymkode: bce45...e42 1
Doolittle Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 Hver sin smak, men tights er ett av de minst sexy plaggene jeg vet om. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 13.41): Jeg er kvinne, men kan dele hva min mann liker: Blondetruse (som dekker halve rumpa eller string) og enten en oversized skjorte eller ullgenser slik at rumpa kommer frem når jeg strekker meg og bøyer meg. Det er det absolutt mest sexy for min mann i hverdagen. Det er også noe jeg finner behagelig og trives i og ikke noe barna reagerer på da jeg går slik nesten hver dag. Stram singlet (uten bh) og en treningstights er også hverdagsklær han finner sexy. Jeg har mange kjoler (både løse og stramme) som jeg bruker på jobb. Når jeg kommer hjem tar jeg av meg truse og strømpebukse og mannen elsker å vite at jeg går naken under kjolen. Er heller ingenting som barna ser. Går også ofte naken under morgenkåpe, evt. har på meg litt sexy undertøy under, noe mannen finner sexy. Anonymkode: 0f66e...bbc Jeg er nesten prikk lik mannen din😅..og vite at dama bruker noe som er komfortabelt er like viktig for min del.. Overdrivelse av lingerie klær, er ikke bra for verken barna eller pappa😅 Blonder, myk bomull, skjørt og kjoler er sexy nok, kontrasten naken hud mot blonder i det hun bøyer seg er supersexy.. og splitt eller litt nakne overarmer, skuldre og rygg, da kan jeg snike inn noen kyss så ikke barna merker det.. Det er bare så grensesprengegende tennende å se når hun får gåsehud, da er det også superdeilig å leke med den våte tunga på konturene i huden.. Opps, dette er jo ikke klær da.. Men jo.. jeg liker meget godt det du gjør når du kommer hjem, og den med badekåpa.. Da er du ei skikkelig fristerinne, som fortjener all oppmerksomhet.. og etterhvert nytelse🥰
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Jeg synes samboeren nesten er på sitt mest sexy på morgenen, bustete hår, en altfor stor genser, hettegenser eller vintage treningsjakke, og knestrømper eller leggvarmere, når hun lager seg te. Fast hver dag. Lager te iført noe slikt, før hun hopper i dusjen, så den er kjølt ned nok etterpå. Synes hun er helt utrolig sexy da. For da er det ikke noe annet enn henne og den teen som spiller noen rolle, og noe klær som holder nok på varmen. Og da er hun liksom både søt, uskyldig, lykkelig, og gir blaffen på samme tid, og det synes jeg er veldig sexy. Anonymkode: 091d9...14b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Kjoler og skjørt. Anonymkode: f86da...ad8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #13 Skrevet 5. mars 2024 Treningstights og topp er flott. Og legitimt, om man skal på/kommer fra trening. Ellers er det å vite at det ikke er noe undertøy under det mest pirrende. Naken under kjole, naken under collegegenser og -bukse. Eller pysjen. Anonymkode: 68e2f...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #14 Skrevet 5. mars 2024 Kjole/skjørt med denne under og uten truse GIULIA Crotchless Tights 20 DEN INTIMO 20 (strompebukser-butikken.no) og "tilfeldig" bøye seg ned foran ham uten at tenåring fatter mistanke. Garantert virkning, ikke ubehagelig å ha på, og ikke rare jobben på forhånd med påkledning Anonymkode: 29254...30b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #15 Skrevet 5. mars 2024 Jeg blir hard av å se henne i t-skjorte og joggebukse. Det har virkelig ingenting å si hvordan hun går kledd. Anonymkode: dfbb1...af4 1
Trolltunge Skrevet 5. mars 2024 #16 Skrevet 5. mars 2024 Sexy for min mann betyr kjole, og helst kjole som viser figur. Sexy hjemme er mine billigste og mest behagelige bomullskjoler med stretch. Veldig deilige å slappe av i. Tenåringene så vant til å se meg i kjole at de ikke tenker over det, og han er fornøyd. Noen eksempler. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #17 Skrevet 5. mars 2024 Fin kjole gjør underverker Anonymkode: f86da...ad8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #18 Skrevet 5. mars 2024 For meg (M41) betyr det ingenting hva min kjære har på seg hjemme. Hun er fin og sexy uansett. Tror jeg ville ha syntes at trange klær og såkalt «sexy undertøy» hadde vært litt for harry😂 Anonymkode: 48011...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #19 Skrevet 5. mars 2024 Det er jo forskjellig hva menn syns. Hva med at du spør mannen din hva han liker så gjør du det? Har aldri skjønt meg på kvinner som skal høre med alle andre enn partneren sin. Anonymkode: f6552...c59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå