AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #21 Skrevet 20. februar 2024 Magwen skrev (49 minutter siden): Hennes metode funker ikke, det sier hun selv. Da må en gjøre en vri på leken. Skriver det igjen er mye verre jeg og kona sier om hverandre når vi er borte. Vi er sammen og vi har det godt😊😊 Ja, men det er DERES dynamikk. Du kjenner ikke denne mannen ei vet hvordan han vil håndtere dette. De aller fleste ville ikke ha likt om partneren fortalte andre hvor man kommer til kort seksuelt. Dette er et skummelt råd å gi. Min mann er en dominant mann i senga og han ville ikke ha likt at jeg plasserte ham i en submissiv og ydmykende rolle blant andre folk. Han ville heller ikke ha likt at jeg delte med andre om vårt sexliv og hva jeg savner eller hvilke behov han ikke dekker hos meg. Det ville ikke jeg ha likt hvis han gjorde heller. Kan jo ta denne tankegangen over til andre aspekter ved sexlivet; la oss si at du ikke liker å gjennomføre oralsex på din partner eller ikke klarer å gi henne orgasme ved å slikke, så hadde hun stått i et selskap og sagt høyt «savner en mann som kan slikke meg til orgasme. Heldig de damene som har en slik mann». Godt mulig man får en sur og såret mann ved å bruke din taktikk. Kanskje blir han også usikker og da vil han hvertfall ikke tre inn i en dominant rolle. Man kan ikke tvinge noen til å bli dominant, det må komme fra en selv. Hvis man blir tvunget inn i en slik rolle er man i prinsippet submissiv og gjør det ens dominerende partner har befalt ham til… Anonymkode: 507e2...d3d 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #22 Skrevet 20. februar 2024 Dette blir neppe bra. Ekte (og vellykket) BDSM må nesten bygge på klare kjøreregler, og en viss innsikt i hva det er som driver en inn i den ene eller andre posisjonen. Og så bør jo begge ha lyst, om ikke annet enn fordi en vil tilfredstille den andre. Jeg ville tatt en prat med han, sagt at du synes det er så deilig når han tar litt hardere i deg, og at du har lagt merke til at det gjerne skjer når han har drukket. Sagt at du fantaserer om at han skal ta det enda lengre nå som dere skal på fest, og kanskje teaset han gjennom festen hvis han ikke helt avviser muligheten. Alt utover det er virkelig å gå over hans grenser, mener jeg. Anonymkode: a4f4a...e14 1 1
Korsihalsen Skrevet 20. februar 2024 #23 Skrevet 20. februar 2024 Topper og daler skrev (7 timer siden): Ja, for det var vel akkurat det denne kvinnen sa, slik du beskriver det her. Eller? Hadde dette vært en mann så, JA!!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #24 Skrevet 20. februar 2024 Hvor mange innlegg tar det før denne stakkars mannen blir stemplet som udugelig, narsissist og psykopat og at hun bør bryte umiddelbart? Anonymkode: 61606...fa3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #25 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette blir neppe bra. Ekte (og vellykket) BDSM må nesten bygge på klare kjøreregler, og en viss innsikt i hva det er som driver en inn i den ene eller andre posisjonen. Og så bør jo begge ha lyst, om ikke annet enn fordi en vil tilfredstille den andre. Jeg ville tatt en prat med han, sagt at du synes det er så deilig når han tar litt hardere i deg, og at du har lagt merke til at det gjerne skjer når han har drukket. Sagt at du fantaserer om at han skal ta det enda lengre nå som dere skal på fest, og kanskje teaset han gjennom festen hvis han ikke helt avviser muligheten. Alt utover det er virkelig å gå over hans grenser, mener jeg. Anonymkode: a4f4a...e14 Dette! Dersom man faktisk vil begi seg ut på BDSM, så må det jo være samtykke og retningslinjer på plass, for begge parter. Er jo ikke bare sub det skal være "trygt" for. Dom må også vite hvor grensene går, hvilke grenser som kan testes, hva er trygghets-ordene, hva slags pleie og nærhet skal man ha når det er over? Er så mange scenarioer hvor så mye kan gå galt, dersom begge parter ikke er mer på hva man begir seg ut på. Anonymkode: 7e389...c12 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #26 Skrevet 20. februar 2024 Du kan ikke lure en mann i den type felle, nettopp fordi han ikke har den type fantasi. Anonymkode: bcee5...800 1
Magwen Skrevet 21. februar 2024 #27 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, men det er DERES dynamikk. Du kjenner ikke denne mannen ei vet hvordan han vil håndtere dette. De aller fleste ville ikke ha likt om partneren fortalte andre hvor man kommer til kort seksuelt. Dette er et skummelt råd å gi. Min mann er en dominant mann i senga og han ville ikke ha likt at jeg plasserte ham i en submissiv og ydmykende rolle blant andre folk. Han ville heller ikke ha likt at jeg delte med andre om vårt sexliv og hva jeg savner eller hvilke behov han ikke dekker hos meg. Det ville ikke jeg ha likt hvis han gjorde heller. Kan jo ta denne tankegangen over til andre aspekter ved sexlivet; la oss si at du ikke liker å gjennomføre oralsex på din partner eller ikke klarer å gi henne orgasme ved å slikke, så hadde hun stått i et selskap og sagt høyt «savner en mann som kan slikke meg til orgasme. Heldig de damene som har en slik mann». Godt mulig man får en sur og såret mann ved å bruke din taktikk. Kanskje blir han også usikker og da vil han hvertfall ikke tre inn i en dominant rolle. Man kan ikke tvinge noen til å bli dominant, det må komme fra en selv. Hvis man blir tvunget inn i en slik rolle er man i prinsippet submissiv og gjør det ens dominerende partner har befalt ham til… Anonymkode: 507e2...d3d For å ta meg og kona først. Vi har det godt sammen og vi kan gi værendre små stikk under lag. Vi plinker ikke i glasset, men litt brisen osv så lommer vi begge med slike små ting. Vi er trygge på hverandre og prater om sex hjemme som vi prater mat. Da tør en mye mer. Ingen av oss kjenner mannen, alt har med måten en gjør det på. Og når jun er utilfreds så må en prøve noe nytt. Så engel er verden
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #28 Skrevet 21. februar 2024 Magwen skrev (18 minutter siden): For å ta meg og kona først. Vi har det godt sammen og vi kan gi værendre små stikk under lag. Vi plinker ikke i glasset, men litt brisen osv så lommer vi begge med slike små ting. Vi er trygge på hverandre og prater om sex hjemme som vi prater mat. Da tør en mye mer. Ingen av oss kjenner mannen, alt har med måten en gjør det på. Og når jun er utilfreds så må en prøve noe nytt. Så engel er verden Ville ha prøvd en god del før jeg hadde tydd til offentlig ydmykelse av mannen. Og hun tenner på bdsm og ønsker en dom/sub-dynamikk hvor mannen er den dominante. Dette får man ikke av å ydmyke ham… Anonymkode: 507e2...d3d 2 1
Magwen Skrevet 21. februar 2024 #29 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville ha prøvd en god del før jeg hadde tydd til offentlig ydmykelse av mannen. Og hun tenner på bdsm og ønsker en dom/sub-dynamikk hvor mannen er den dominante. Dette får man ikke av å ydmyke ham… Anonymkode: 507e2...d3d Da har hun noen valg. Enten gjøre det slutt. Kontakte ett bdsm miljø og si klart og tydelig til mannen. Jeg tenner på dette. Vil du ha meg så får du bli med, vist ikke et forholdet slutt. Eller hun godtar situasjonen og dropper hele bdsm. Så klart hun kan finne seg en elsker som liker
Magwen Skrevet 21. februar 2024 #30 Skrevet 21. februar 2024 Trykte for tidlig sendt. Skulle stå som liker bdsm
Pippi Lotta Skrevet 21. februar 2024 #31 Skrevet 21. februar 2024 Magwen skrev (21 minutter siden): Da har hun noen valg. Enten gjøre det slutt. Kontakte ett bdsm miljø og si klart og tydelig til mannen. Jeg tenner på dette. Vil du ha meg så får du bli med, vist ikke et forholdet slutt. Eller hun godtar situasjonen og dropper hele bdsm. Så klart hun kan finne seg en elsker som liker Ja alt dette er smartere en å nedverdige mannen ofentlig! Samtykke skal være tilstede, både fra mannen og tilskuere. Hadde jeg vært på en fest hvor en dame begynte og rakke ned på mannen sin i et eller annet sexuelt spil hade jeg ikke likt det! Synes også det er en helt absurd måtte å gjøre mannen mer dominant på, ofentlig ydmykelse er vel mer en ekstrem kink for folk på den underdanige siden av skalaen? 1
Bamseklemmer Skrevet 22. februar 2024 #32 Skrevet 22. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 12.47): Mannen min er litt gammeldags når det gjelder sex. Han vet at jeg liker bdsm og de gangene vi har drukket så får jeg nesten vilja mi, altså han blir mer dominerende men jeg vil ha mer 🤣 Neste uke skal vi på fest og jeg har lyst til å erte han så mye at han skal få lyst til å bruke meg som han vil. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Vil jo ikke krangle med mannen 🤣👍 Anonymkode: f634b...ba9 Vanskelig å gi tips som styrer hjernen hans da😅 Hadde jeg hatt frie tøyler, skulle jeg ha flogget deg på rompa til du ble sprutrød av opphisselse.. så terget klitten din så lenge med ei fjær, at du jokker i løse lufta og får en dyp whiskey stemme.. Da er festen igang😂 Endret 22. februar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Master1 Skrevet 23. februar 2024 #33 Skrevet 23. februar 2024 Tror nok dette er noe dere bør snakke om over en flaske vin eller noe... IKKE fylleprat Tror dessuten at enten er du DOM eller så blir det problemer og litt småkleint å late som at du er det.. M@ster.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #34 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 16.54): Er dette den nye normen? Å få tips til hvordan man skal begå et overgrep mot partneren sin? TS, her skal du få et tips. Hvis mannen din ikke matcher deg seksuelt så har du 3 valg 1. vær utro med noen som har samme kink og fetish som du selv 2. kalibrer din seksualitet med mannen din. Lik det han liker og godta det 3. gjør det slutt og finn deg en mann som matcher deg seksuelt Det tryggeste er alternativ nr. 1. Finn deg en elsker som har samme kink og fetish som deg. Lek med denne personen 2-4 ganger i måneden. Da blir det akkurat ikke kjedelig i lengden. Anonymkode: 7a22c...bc0 Være utro er beste valget? Er det noen hjemme her?? Anonymkode: d8b31...279
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #35 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 13.50): Ja, klag på mannen og si høyt til alle at han ikke tilfredsstiller deg seksuelt… sikkert innertier det 🤦🏼♀️ Anonymkode: 507e2...d3d Husker ei dame sa åpenlyst til 20+ gjester når hun fikk en tullegave dildo fra veninnene, at nå kunne hun ta saken i egne hender fordi mannen hadde så liten. Alle lo og den stakkars mannen ble sprutrød i ansiktet sa ingen ting mere den kvelden. En uke senere var forholdet slutt. Anonymkode: d8b31...279 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #36 Skrevet 24. februar 2024 Du må snakke med han om det.. Anonymkode: d8b31...279
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #37 Skrevet 24. februar 2024 Bamseklemmer skrev (På 22.2.2024 den 2.37): Vanskelig å gi tips som styrer hjernen hans da😅 Hadde jeg hatt frie tøyler, skulle jeg ha flogget deg på rompa til du ble sprutrød av opphisselse.. så terget klitten din så lenge med ei fjær, at du jokker i løse lufta og får en dyp whiskey stemme.. Da er festen igang😂 Spørsmålet var hva hun skulle gjøre med mannen for å gjøre han opphisset. Les innlegg før du henter en erotisk novelle du har lest. «Flogget deg på rompa». Hva slags språk er dette? «Jokker i løse lufta og får en dyp whiskystemme» Meaning du bruker en fjær som kiler og damen får en stemme som Tom Waits eller Shane MacGowan? Virkelig? Anonymkode: 2f4d0...22b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #38 Skrevet 24. februar 2024 Jeg antar at dere har snakket litt om det? Dama gjorde det med meg, det tok lang tid å forstå uten kommunikasjon, det er lett missforståelser, og det er lov å si gjør hva du vil med meg - men du må også være klar om det finnes en grense. F. Eks er det "alt" så lenge det kun er dere 2, eller helt frie tøyler.. uskyldig erting må være lov, men du vil kanskje være ulydig? For vår del måtte det bli slutt før hun var ulydig. Hadde hun sagt det hadde historien vært annerledes! Husk det er ganske deilig med en dame som vil det du vil, så bare hver åpen. Så kan du gjerne være ulydig og erte på festen, kanskje noen får ta litt på deg og noen blikk før du sier du er kåt og klar for han. Jeg festet eksen å gjorde mye, jeg spurte om hun ville bli pult, og fikk se hun ta imot av noen før hun fikk sin straff, en knall hard kuk... Anonymkode: e7275...168
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #39 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Være utro er beste valget? Er det noen hjemme her?? Anonymkode: d8b31...279 Utroskap vil i det fleste tilfeller være det beste valget. Anonymkode: 7a22c...bc0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #40 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Husker ei dame sa åpenlyst til 20+ gjester når hun fikk en tullegave dildo fra veninnene, at nå kunne hun ta saken i egne hender fordi mannen hadde så liten. Alle lo og den stakkars mannen ble sprutrød i ansiktet sa ingen ting mere den kvelden. En uke senere var forholdet slutt. Anonymkode: d8b31...279 Hva hadde dere damer sagt om mannen deres sa noe åpent forran vennene deres at dere var vid som ei låvedør? Hadde dere dumpet mannen? Overrasker meg at ingen reagerte på denne når man hyler og roper å kaller mannen et svin så fort det er en mann som sier noe ala dette. Anonymkode: d8b31...279
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå