AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Skrevet 20. februar 2024 Mannen min er litt gammeldags når det gjelder sex. Han vet at jeg liker bdsm og de gangene vi har drukket så får jeg nesten vilja mi, altså han blir mer dominerende men jeg vil ha mer 🤣 Neste uke skal vi på fest og jeg har lyst til å erte han så mye at han skal få lyst til å bruke meg som han vil. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Vil jo ikke krangle med mannen 🤣👍 Anonymkode: f634b...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Vibrende leketøy i trusa som han får tilgang til å styre. sexy/drøye bilder av deg, en etter en utover kvelden Anonymkode: 3b8ba...ca1 6
imagineme Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Kan du ikke bare si til han "Gjør hva du vil med meg" og så ber du på dine knær.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mannen min er litt gammeldags når det gjelder sex. Han vet at jeg liker bdsm og de gangene vi har drukket så får jeg nesten vilja mi, altså han blir mer dominerende men jeg vil ha mer 🤣 Neste uke skal vi på fest og jeg har lyst til å erte han så mye at han skal få lyst til å bruke meg som han vil. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Vil jo ikke krangle med mannen 🤣👍 Anonymkode: f634b...ba9 Synst det er litt drøyt at du skal lure mannen din til "å få din vilje" når han er drita, når det tydeligvis ikke er noe han er så intressert i. Er ikke det en form for overgrep? Anonymkode: 5c7fe...496 5 3
Topper og daler Skrevet 20. februar 2024 #6 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synst det er litt drøyt at du skal lure mannen din til "å få din vilje" når han er drita, når det tydeligvis ikke er noe han er så intressert i. Er ikke det en form for overgrep? Ja, for det var vel akkurat det denne kvinnen sa, slik du beskriver det her. Eller? 1
Magwen Skrevet 20. februar 2024 #7 Skrevet 20. februar 2024 Det du skal gjøre på festen si noe som gjør han flau/småiritert. Erte han og gi hint til andre ar du tenner på bdsm. Psaa på at han hører det. Si for eks " heldig de damene som har en mann som kan styre de og dominere når vi skal ha sex".😜😜 Eller si" savner en mann som er røff mot meg i sexøkten, heldig de som har det"😊 si jeg " skulle ønske jeg kunne vært litt skikkelig ulydig så jeg kan få skikkelig ris: Noe i den duren
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #8 Skrevet 20. februar 2024 Magwen skrev (29 minutter siden): Eller si" savner en mann som er røff mot meg i sexøkten, heldig de som har det"😊 Ja, klag på mannen og si høyt til alle at han ikke tilfredsstiller deg seksuelt… sikkert innertier det 🤦🏼♀️ Anonymkode: 507e2...d3d 10 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #9 Skrevet 20. februar 2024 Hvis du vil erte ham, kan du jo f.eks. beføle ham litt diskret under bordet med jevne mellomrom, dra ham inn på badet for en heftig klineøkt eller to, som du plutselig avbryter og går tilbake til festen, flørte litt uskyldig med de andre mennene (med mindre du risikerer å komme på kant med noen partnere, da), danse litt utfordrende mens du holder blikket hans, evt. danse (vanlig) med andre menn mens du holder blikket hans, for å nevne noe. Evt. sende sexy bilder som en annen her foreslår, men de færreste sitter vel med nesa i mobilen når de er på fest, så litt usikker på den. Om antrekket ditt tillater det, så kan du jo gå uten f.eks. truse, og la ham vite det en eller annen gang i løper av kvelden. Anonymkode: 25e81...f62
Magwen Skrevet 20. februar 2024 #10 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, klag på mannen og si høyt til alle at han ikke tilfredsstiller deg seksuelt… sikkert innertier det 🤦🏼♀️ Anonymkode: 507e2...d3d Har ikke med klaging det her. Er mer å være taktisk og litt psykolog
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #11 Skrevet 20. februar 2024 Magwen skrev (1 time siden): Har ikke med klaging det her. Er mer å være taktisk og litt psykolog Å si høyt til andre at man savner noe seksuelt fra partner og at de som får dette dekt er heldige, blir det samme som å klage på partner eller å si at man ikke får dekt sine behov/ikke blir tilfredsstilt. Det å være dominant i senga er ikke bare en egenskap man kan tilegne seg eller bare plutselig bli hvis det ikke er slik man er. Det er én ting å si at man ikke får sine behov dekt direkte til partner, men å si det høyt til andre blir et grovt overtramp… Anonymkode: 507e2...d3d 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Skrevet 20. februar 2024 Magwen skrev (1 time siden): Har ikke med klaging det her. Er mer å være taktisk og litt psykolog Skikkelig taktisk sjakktrekk med offentlig ydmykelse av partner ja. Anonymkode: fb16a...8e2 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #13 Skrevet 20. februar 2024 Magwen skrev (1 time siden): Har ikke med klaging det her. Er mer å være taktisk og litt psykolog Og for å legge til: ved å presse ham til å opptre dominerende og samtidig ydmyke ham offentlig blir jo hun den dominante. Han blir en ydmyket mann som må gjøre som dama sier… da har man skjønt lite av dom/sub-dynamikk. Anonymkode: 507e2...d3d 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #14 Skrevet 20. februar 2024 Er dette den nye normen? Å få tips til hvordan man skal begå et overgrep mot partneren sin? TS, her skal du få et tips. Hvis mannen din ikke matcher deg seksuelt så har du 3 valg 1. vær utro med noen som har samme kink og fetish som du selv 2. kalibrer din seksualitet med mannen din. Lik det han liker og godta det 3. gjør det slutt og finn deg en mann som matcher deg seksuelt Det tryggeste er alternativ nr. 1. Finn deg en elsker som har samme kink og fetish som deg. Lek med denne personen 2-4 ganger i måneden. Da blir det akkurat ikke kjedelig i lengden. Anonymkode: 7a22c...bc0 3 1
Magwen Skrevet 20. februar 2024 #15 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Å si høyt til andre at man savner noe seksuelt fra partner og at de som får dette dekt er heldige, blir det samme som å klage på partner eller å si at man ikke får dekt sine behov/ikke blir tilfredsstilt. Det å være dominant i senga er ikke bare en egenskap man kan tilegne seg eller bare plutselig bli hvis det ikke er slik man er. Det er én ting å si at man ikke får sine behov dekt direkte til partner, men å si det høyt til andre blir et grovt overtramp… Anonymkode: 507e2...d3d Vi er ikke enige og det har ikke noe ned å rakke ned på mannen sin. Mer å få frem " villdyret" i han. Hun klager att han ikke er nok dominant. Får ikke med å gi " godbiter" Jeg vet det vil funke
Magwen Skrevet 20. februar 2024 #16 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skikkelig taktisk sjakktrekk med offentlig ydmykelse av partner ja. Anonymkode: fb16a...8e2 Er mannen sjalu, så går det ikke. Slik hun beskriver mannen sin så er det ikje noe problem. Du skulle bare hørt hva jeg og kona sier offentlig. Det er myeeee verre
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #17 Skrevet 20. februar 2024 Det å presse han til å være dominerende er sikkert ikke så lurt. Har du prøvd det motsatte, å dominere han? Anonymkode: 6add3...842
Tobias001 Skrevet 20. februar 2024 #18 Skrevet 20. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min er litt gammeldags når det gjelder sex. Han vet at jeg liker bdsm og de gangene vi har drukket så får jeg nesten vilja mi, altså han blir mer dominerende men jeg vil ha mer 🤣 Neste uke skal vi på fest og jeg har lyst til å erte han så mye at han skal få lyst til å bruke meg som han vil. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? Vil jo ikke krangle med mannen 🤣👍 Anonymkode: f634b...ba9 Dette er å begå overgrep! Du blr revurdere handlingene dine før det er for sent! Alle dere andre her skal også være forsiktige med å gi tips til hvordan hun skal begå ogergrepet, dere blir faktisk medskyldig! 1 1
Magwen Skrevet 20. februar 2024 #19 Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og for å legge til: ved å presse ham til å opptre dominerende og samtidig ydmyke ham offentlig blir jo hun den dominante. Han blir en ydmyket mann som må gjøre som dama sier… da har man skjønt lite av dom/sub-dynamikk. Anonymkode: 507e2...d3d Hennes metode funker ikke, det sier hun selv. Da må en gjøre en vri på leken. Skriver det igjen er mye verre jeg og kona sier om hverandre når vi er borte. Vi er sammen og vi har det godt😊😊
svartkatt Skrevet 20. februar 2024 #20 Skrevet 20. februar 2024 Høres ut som du er sammen med feil mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå