Gå til innhold

Å ghoste en ghoster

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det var pinlig lesing. Hun har blitt ghostet en gang av mannen, og hun gir ham en ny sjans?? I alle dager. Nei, hun har blitt ghostet to ganger!! og gir han en tredje sjans? Det er jo bare trist lesing. Så nei, denne ghostingen tilbake har absolutt ingen verdi, the man is just not that into ts

Anonymkode: c6ea5...ed5

Og derfor skal hun mobbes da eller. Ha ha så dum du var som lot deg lure to ganger....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Og derfor skal hun mobbes da eller. Ha ha så dum du var som lot deg lure to ganger....

Ja, fordi ts sitter der og er så stolt? Og har i grunn ingenting å være stolt over? Mannen gir jo helt tydelig faen i hele ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, fordi ts sitter der og er så stolt? Og har i grunn ingenting å være stolt over? Mannen gir jo helt tydelig faen i hele ts

La henne nå gå føle seg bra da i et øyeblikk... 

• Liker 2
Skrevet
BobTheNoob skrev (3 timer siden):

👆 Dette. I tillegg synes jeg du senker deg ned på hans nivå. 

En mer voksen versjon er å svare ham når han tar kontakt med at "jeg tar datinglivet mitt seriøst og ønsker ikke å forholde meg til folk som ikke klarer å opprettholde voksen og konsistent kommunikasjon. Lykke til videre. Jeg kommer ikke til å svare på flere henvendelser"

(eller noe sånt. Pass på å beholde en sterk posisjon) 

Jeg syns ikke jeg senker meg til hans nivå, for jeg ville ikke gjort det mot noen andre enn akkurat han. Og skrive en slik tekst som du ville ikke gitt meg samme gleden som å ghoste.

svartkatt skrev (1 time siden):

Tror ikke de fleste av dem merker det eller bryr seg om å bli ghosta.

Det kan være han ikke bryr seg i det hele tatt, og det er ikke det det handler om.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, du prøvde faktisk først å få til et forhold med denne mannen? Hvor lav selvfølelse har du egentlig?

Jeg prøvde ikke på et forhold nå men mer en seksuell relasjon. Har nok til tider lav selvfølelse ja. Føler du deg bedre av å skrive slikt til fremmede på nettet?

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så stolt? Jeg er fornøyd fordi fyren er ute av livet mitt og han kan ikke snike seg tilbake inn. 

Anonymkode: 4a042...1e3

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg syns ikke jeg senker meg til hans nivå, for jeg ville ikke gjort det mot noen andre enn akkurat han. Og skrive en slik tekst som du ville ikke gitt meg samme gleden som å ghoste.

Det kan være han ikke bryr seg i det hele tatt, og det er ikke det det handler om.

Jeg prøvde ikke på et forhold nå men mer en seksuell relasjon. Har nok til tider lav selvfølelse ja. Føler du deg bedre av å skrive slikt til fremmede på nettet?

Så stolt? Jeg er fornøyd fordi fyren er ute av livet mitt og han kan ikke snike seg tilbake inn. 

Virker som du savner og bryr deg om han siden du hoster han samt blokkeringer. Kan hende han gjere det samme med deg men er ikke flink å gi beskjed om at han treng egen tid

Anonymkode: 1234f...0a3

• Liker 1
Skrevet

Dette var patetisk lesning....

Anonymkode: 91c3d...94b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

KG har blitt et samlingssted for folk som trenger å spy ut drit, uansett hva TS skriver, men bare overse de drittkommentarene. Synes du gjorde helt rett med å ghoste, og jeg hadde nok også kjent en slags fryd over å ghoste en som selv har ghostet. Helt fair at fyren fikk smake samme medisin.

Anonymkode: 0724e...dd0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

KG har blitt et samlingssted for folk som trenger å spy ut drit, uansett hva TS skriver, men bare overse de drittkommentarene. Synes du gjorde helt rett med å ghoste, og jeg hadde nok også kjent en slags fryd over å ghoste en som selv har ghostet. Helt fair at fyren fikk smake samme medisin.

Anonymkode: 0724e...dd0

Takk for det ☺️ det var heldigvis ikke bare drit denne gangen og flere som delte lignende erfaringer, og det setter jeg pris på.

Jeg føler ikke fryd over å ghoste han, som i å straffe han. Men jeg kjenner en glede av å selv ha tatt beslutningen og at han er helt ute av livet mitt. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Virker som du savner og bryr deg om han siden du hoster han samt blokkeringer. Kan hende han gjere det samme med deg men er ikke flink å gi beskjed om at han treng egen tid

Jeg har nok alltid hatt følelser for han men jeg vet at det aldri vil funke. Og jeg forstår ikke hvorfor jeg har hatt de følelsene, for han er totalt feil for meg. Så jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjøre. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 7.39):

Jeg brødsmula

å brødsmule noen 😄

Digger uttrykket 

Anonymkode: 9eb04...22e

Skrevet

Alle mennesker liker vel følelsen av den kontrollen man får når man selv er den som ghostet/avsluttet. Ego spart for ny runde avvisning og gjenvunnet fra forrige knekken det fikk. Fullt forståelig 😊

Anonymkode: f61d2...891

Skrevet

Hevn er for svake mennesker 

Anonymkode: 91b1c...3f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for det ☺️ det var heldigvis ikke bare drit denne gangen og flere som delte lignende erfaringer, og det setter jeg pris på.

Jeg føler ikke fryd over å ghoste han, som i å straffe han. Men jeg kjenner en glede av å selv ha tatt beslutningen og at han er helt ute av livet mitt. 

Les hva du har skrevet tidligere en gang til

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 10.18):

Det der er jo så latterlig feil og klisje å skrive! Nei, man er ikke på samme nivå fordi ts selv hadde aldri funnet på å behandle andre så dårlig. Men hun lot han smake sin egen medisin, og det var vel fortjent. 

Anonymkode: 763e9...e64

Poenget er at hvis ts hadde stått sterkt i seg selv så hadde hun aldri latt han smake sin egen medisin - dersom hun mener at den type oppførsel er no no i utgangspunktet. Folk som står sterkt i seg selv handler alltid i overenstemmelse med hva de mener er rett, uansett hva andre mennesker rundt dem måtte si eller gjøre. Ts sier jo selv at hun aldri hadde gjort dette med noen andre. Det viser jo at ts mister sin egen integritet rundt (den orginale) ghosteren. Hun blir svak og reduserer seg selv til noe hun selv hevder at hun mener er feil. Det vil si at hun følger han og han blir den som definerer hvem hun ender opp med å bli - hun ender opp som en statist i eget liv. Det er jo ikke helt sunt.

Så ts, ikke la egoet ditt komme i veien for din egen utvikling her 🙂 Dersom du virkelig mener at å ghoste noen er feil, så bør du innse at nå har også du gjort feil (i følge din egen moral). Hvis ikke er du bare en hykler og det vil bli vanskeligere og vanskeligere for deg å respektere deg selv på et dypt plan. Husk vi gjør alle feil innimellom, det er sånn vi lærer hvem vi ønsker å være, så ikke vær så hard mot deg selv, men ikke aksepter din egen bullshit heller ❤️ 

Anonymkode: 0e051...1d0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har nok alltid hatt følelser for han men jeg vet at det aldri vil funke. Og jeg forstår ikke hvorfor jeg har hatt de følelsene, for han er totalt feil for meg. Så jeg ønsker ikke å ha noe med han å gjøre. 

Det er mye som kan fungere så lenge det er følelser der. Det er ikke sikkert han er feil men at kommunikasjonen har vert feil og med at han har ghoostet deg før og kommet tilbake hver gang så virker det så han o har sterke følelser for deg o. Du vet ikke at ikke kan fungere før du gir det en sjans å prøve kontra å høre etter alle rådene her. I et forhold så er følser for den andre viktigst for å få det til å fungere

Skrevet

Fint for deg at du satte grenser, men du har ingen grunn til å være fornøyd med deg selv utover det. 

Ghosting er så sykt umodent, det vet du jo selv. Likevel lot du han og hans oppførsel påvirke dine verdier for hva som er greit å gjøre.

Jeg ble dumpa av min første kjæreste på en måte som jeg opplevde som utrolig uverdig og unødvendig. Flere år senere nærmest tryglet han meg om å ta han tilbake, etter at vi hadde rota på en fest. Jeg så han rett inn i øynene og sa at jeg overhodet ikke var interessert. Skal love deg at det kjentes godt, og også det i ettertid vite at jeg gjorde det på en måte som ikke strider med mine verdier.

Anonymkode: 825e3...deb

• Liker 1
Skrevet
imagineme skrev (På 20.2.2024 den 10.37):

Et øye for et øye og en tann for en tann mener du? 😅

Logikken mangler jo totalt hos de som sier at man går ned på samme nivå som ghosterne etc. Synes dere at å forsvare seg er like ille som å angripe også? Juridisk er det i alle fall ikke slik.

Å ghoste en ghoster er da bare en slags psykisk forsvar, beskytte seg selv. Synes det var bra gjort av ts.

Anonymkode: 763e9...e64

• Liker 4
Skrevet

Ikke hør på dem, makan til kverulering😂 vær glad du er ferdig, og at du gav han litt av sin egen medisin. Bare ikke noen gang vurder å unblokke/svare/ta kontakt igjen! 

Anonymkode: 549c1...7c1

• Liker 2
Skrevet

Litt skadefryd er faktisk veldig helbredende etter å ha blitt behandlet elendig. 

Anonymkode: b85d0...a2b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...