Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med messenger her?


Anonym1618

Anbefalte innlegg

Jeg må oppdatere appen min men lastet ned messenger via en gammel Apple id så jeg må slette messenger og laste ned på nytt med min nye Apple id. 
jeg fant ut at jeg måtte inn på messenger for å slå på «sikker lagring» for at ikke alle meldingene mine går tapt. 
men jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan gjøre dette .. det står ikke sikker lagring noe sted 😕 noen som vet ? 
setter stor pris på hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker lagring skal dukke opp som ett spørsmål når du åpner appen etter oppdatering. Men det er ikke rullet ut for alle enda

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (15 minutter siden):

Sikker lagring skal dukke opp som ett spørsmål når du åpner appen etter oppdatering. Men det er ikke rullet ut for alle enda

 

Takk for svar :) 

vet du om alle meldingene mine blir borte hvis jeg sletter appen og laster den ned på nytt via en annen Apple id? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym1618 said:

Takk for svar :) 

vet du om alle meldingene mine blir borte hvis jeg sletter appen og laster den ned på nytt via en annen Apple id? 

Apple IDen din skal ikke ha noe med din Messenger konto å gjøre. Du må jo logge inn med e-postadresse og passord på messenger, så det skal ikke ha noe å si nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (3 minutter siden):

Apple IDen din skal ikke ha noe med din Messenger konto å gjøre. Du må jo logge inn med e-postadresse og passord på messenger, så det skal ikke ha noe å si nei. 

Tusen takk :) 

trodde ikke det jeg heller men ble så usikker når det står dette på Facebook hjelpesenter:

hvis du har problemer med å oppdatere messenger prøv følgende alternativer:

- slett appen og installere den på nytt. Merk: sørg for at du har slått på sikker lagring for å beholde meldingene dine når du installerer messenger appen på nytt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym1618 said:

Tusen takk :) 

trodde ikke det jeg heller men ble så usikker når det står dette på Facebook hjelpesenter:

hvis du har problemer med å oppdatere messenger prøv følgende alternativer:

- slett appen og installere den på nytt. Merk: sørg for at du har slått på sikker lagring for å beholde meldingene dine når du installerer messenger appen på nytt 

Men har du lastet ned den nyeste messenger versjonen da? Har du fått spørsmål om sikker lagring? Du kommer ikke inn på messenger appen uten å velge dette om spørsmålet dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon01 skrev (8 minutter siden):

Men har du lastet ned den nyeste messenger versjonen da? Har du fått spørsmål om sikker lagring? Du kommer ikke inn på messenger appen uten å velge dette om spørsmålet dukker opp. 

Nei det har jeg ikke gjort

jeg har ikke turt å slette messenger på tlf min nå (før jeg laster ned på nytt) da jeg ikke vet om jeg må gjøre noe før jeg sletter den så ikke meldingene blir borte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...