AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #21 Skrevet 21. februar 2024 MarianneE skrev (2 timer siden): "Pikekos" er eeenda verre. De to ordene får meg til å føle meg uvel. Du ser aldri sex mellom menn bli omtalt som guttekos. Skjønner deg godt. Noen kvinner er maskuline, og tenker som deg. Pikekos og jentekos passer bare for feminine jenter. Guttekos er alltid dust selvsagt, sex for menn er ikke kos. Anonymkode: e6220...035
MarianneE Skrevet 21. februar 2024 #22 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner deg godt. Noen kvinner er maskuline, og tenker som deg. Pikekos og jentekos passer bare for feminine jenter. Guttekos er alltid dust selvsagt, sex for menn er ikke kos. Anonymkode: e6220...035 Så... jeg er ikke feminin fordi jeg ikke liker et ord?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #23 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi jenter er mindreårige, sikkert. Da blir det rart å bruke det ordet for å beskrive sex mellom voksne mennesker. Anonymkode: f07e9...f27 Og vi koser ikke, vi har sex. Kose kan du gjøre med en katt eller en baby, veldig rart og infantiliserende å bruke slike ord om seksuelle handlinger mellom voksne. Anonymkode: 31caf...02f 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #24 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og vi koser ikke, vi har sex. Kose kan du gjøre med en katt eller en baby, veldig rart og infantiliserende å bruke slike ord om seksuelle handlinger mellom voksne. Anonymkode: 31caf...02f Nå overtolker du hinsides mye. Er du aldri på jentetur med venninner? Eller sier du dametur? Anonymkode: a552f...97d 1
feliek54 Skrevet 23. februar 2024 #25 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 23.51): Mannen har i lengre tid fantasert om å se meg ha sex med andre; både kvinner og menn. Tanken på dette begynner å modnes og jeg er ikke lenger like avvisende… tanken på litt jentekos er ganske pirrende - både for han og meg… Anonymkode: c79d5...54f Jeg kan forstå han for jeg vil nyte mye om dama får nytelse
Kroppogmann Skrevet 23. februar 2024 #26 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 23.51): Mannen har i lengre tid fantasert om å se meg ha sex med andre; både kvinner og menn. Tanken på dette begynner å modnes og jeg er ikke lenger like avvisende… tanken på litt jentekos er ganske pirrende - både for han og meg… Anonymkode: c79d5...54f Ikke uvanlig - skulle gjerne sett min samboer nyte både 1, 2 og 3 andre menn samtidig selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå