Gå til innhold

jeg må tisse!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

men jeg klarer ikke presse ut en dråpe engang! slik har jeg det hver vinter de siste par åra! jeg er bare 21 år også.... det er en fryktelig irriterende følelse, ikke har jeg lyst til å dra noe sted heller og det er ekstra irriterende hvis det er kaldt i huset eller ute. er dette blærebetennelse eller urinveisinfeksjon? og hva kan jeg iallefall gjøre for stoppe dette? det er ikke noe moro å føle at du må tisse og når du sitter på do vil ingenting ut, av og til gjør det bare vondt! eneste som hjelper er å drikke ALKOHOL for da blir jeg iallefall tissatrengt og kan tisse mye... ikke be meg bare drikke mye vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Venninna mi hadde det samme pluss at det gjorde vondt. Først trudde legene det var urinveisinfeksjon, og først etter tre runder med medisiner for urinveisinfeksjon som ikke hjalp fant de en svulst i underlivet....

Kom deg til legen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå ikke sorgene på forskudd men kom deg til legen. Det at du får disse symptomene kan være av den enkle grunn at det blir kaldere ute og at sjansen for å pådra seg da helst blærekatarr ofte er større.

Gå til legen lille venn, så blir det nok en ordning på tissinga di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelige symptomer på blærekatarr! Har hatt det akkurat på samme måten mange ganger. Kjenner igjen akkurat den følelsen av at blæra er full av urin og kjennes helt sprengt, men får ikke ut en dråpe....Helt forferdelig følelse. De første gangene fikk jeg div. sulf-preparater hos legen, og symptomene forsvant i løpet av noen timer el. i løpet av dagen. Senere en gang fikk jeg noen sterkere piller (Bactrim). Det er visst viktig at man går kuren ut, noe jeg ikke gadd til å begynne med, ellers kommer det visst lettere tilbake. Er så godt som kvitt plagene nå; hender de dukker opp, men som regel går det over av seg selv (drikke mye vann el. juice, holde seg varm, spesielt på bena). Var akkurat på din alder da jeg fikk det første gang, etter å ha holdt på å fryse rumpa av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Det fins råd!

Det er nok en blærekatarr/urinveisinfeksjon.

Det leger etterhvert har funnet ut, er at de alternative medisinene fungerer.

Så løp på helsekosten og kjøp deg tranebærpiller! Disse hjelper. TRO Meg! Moren min er så og si frisk fra kronisk blærekatarr pga. disse pillene!

Det er verdt et forsøk iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok blærekatarr ja. Viktig å holde seg varm (forebyggende) og drikke mye vann (ikke helt bra å skulle drikke masse alkohol :wink:) når du merker at du føler det sånn. Renser opp i kroppen. Men kan jo være greit å ta en tur til legen i tilfelle! (La merke til det oppmuntrende svulst-innlegget...) Men altså- når man først har hatt blærekatarr en gang er man lett "sårbar" for det igjen. Har aldri hatt det jeg, men husker at Mamma helt fra jeg var liten fortalte om hvor vondt det var osv.

Hilsen Doktor Megan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...