Gå til innhold

Hemningsløs sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen hadde jeg det som jeg tror er min beste sex noensinne. Jeg har aldri vært så hemningsløs og har aldri stønnet så hardt og intenst noensinne. Lyset var på og jeg var helt naken og gjorde alt det som jeg tidligere bare har drømt om! 

Men hvor vanlig er dette egentlig? Slår de fleste seg helt løs i sengen? Jeg er 34 år btw, og håper all fremtidig sex blir mer som dette istedenfor under dyna eller med lyset av.

Anonymkode: c085c...7ea

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, velkommen etter :klaske: Også noe å skryte av 🙈

Anonymkode: 2549c...2a1

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er slik med en mann jeg er trygg på 😊 mister absolutt alle hemninger innimellom og blir nesten sjokkert etterpå. Nesten så jeg ikke var meg selv i gjerningsøyeblikket.

Sex med lyset av eller sex under dyna har aldri vært noe for meg da, hvertfall ikke når vi ikke må. Jeg liker å se og bli sett på og elsker å være helt tilstede under sex og få brukt alle sansene. Men slår meg ikke helt løs før jeg er litt trygg på partner. 

Anonymkode: 604e4...8b8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hemningsløs sex er det vanligste vil jeg tro.  De få som har hemninger finner hverandre og pusler litt på egen hånd. De fleste slipper seg løs og plugger alle hull. De fleste fyller de også med innhold.

Anonymkode: 0782b...808

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hemningsløs sex er det vanligste vil jeg tro.  De få som har hemninger finner hverandre og pusler litt på egen hånd. De fleste slipper seg løs og plugger alle hull. De fleste fyller de også med innhold.

Er det det som betegner hemningsløs sex for deg? At alle hull blir fylt opp? 

Skrevet

Det finnes ikke noe bedre enn å være så kåt at man bare gjør som man føler for, og er trygg nok på partneren sin til å gjøre det 👌.

Jeg kan nok være litt leken og vill hvis jeg får det som jeg vil 😂😂😂.

Neida han skal få det som han vil han også da...

Jeg kan strekke meg langt for at han skal være fornøyd enten i sengehalmen, på kjøkkenbordet, stuebordet, sofaen, trappa eller utendørs som å skjule seg vekk litt diskret. 

Spesielt sex utendørs elsker jeg tanken på 👌

Kan være at man går feks tur og bare plutselig blir så kåte....

Ser på hverandre, smiler og tar en kjapp en i buskene enten i form av blowjob, smaking på meg eller bare knulling 👌❤️.

For meg er det dette som er hemningsløs sex..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det jeg kategoriserer som hemningsløs sex er når man er så kåt at man bare kjører på. Alt stemmer, lyst, tenning og kåthet er på topp ... man får aldri nok og trenger på ingen måte å ta det rolig. Det er ikke snakk om "elsking" eller "puling" .... nei, her snakker vi råknulling så det klaskingene lager ekko fra veggene.
Man vil ha mer og mer, og kan holde på mye lengre enn normalt. Man kåter og terger hverandre opp og når orgasmene endelig kommer blir man helt nummen. Men siden man var så kåt og tent, kjører man på en runde til.

"Hemningsløs sex" og "rundpult" er henholdsvis før og etter-bildet 😛

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (4 minutter siden):

Det jeg kategoriserer som hemningsløs sex er når man er så kåt at man bare kjører på. Alt stemmer, lyst, tenning og kåthet er på topp ... man får aldri nok og trenger på ingen måte å ta det rolig. Det er ikke snakk om "elsking" eller "puling" .... nei, her snakker vi råknulling så det klaskingene lager ekko fra veggene.
Man vil ha mer og mer, og kan holde på mye lengre enn normalt. Man kåter og terger hverandre opp og når orgasmene endelig kommer blir man helt nummen. Men siden man var så kåt og tent, kjører man på en runde til.

Ja du sier noe 👌.....

Virker rimelig vilt ja 👌.

Gøy det da 👌.

Skrevet

Hemningsløst er veldig individuellt😅 For meg er det trygghet. Altså være så trygg at man bare er seg selv rett og slett. Enten om man er sjenert,vill eller midt i mellom.

F.eks at du ikke bryr deg om at du har en svær kvise på ræva, at du slapp en fis ( jepp lydtrykk kan skje med alt slags lyder der nede)😅. Eller man sier høyt en fantasi, eller man viser seg frem og elsker det, rollespill osv osv.

Anonymkode: b1f3c...074

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (8 minutter siden):

Dette høres bare slitsomt og langtekkelig ut. 

Anonymkode: 86968...5c4

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (56 minutter siden):

Helt 100 % enig med deg, Rått og vilt så det svartner for øynene og "klokkene stopper"

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (10 timer siden):

Er det det som betegner hemningsløs sex for deg? At alle hull blir fylt opp? 

Kan være. Men det var i generell betydning, det hadde blitt alt for langt å gi en komplett beskrivelse. Listen er uendelig, fordi det dukker hele tiden opp nye ting. Bare norsk lov og den andres ønsker begrenser meg. Selv har jeg ingen grenser. Det er hemningsløs for meg.

Skrevet

Sex med hemninger har jeg bare hatt i ett forhold. Dessverre varte det i 6 år 😆 

Hemningsløs sex er det jeg har når jeg er helt trygg på at min partner digger alt ved meg og krever meg. Det er deilig. Særlig har jeg hatt en som jeg hadde absolutt ingen hemninger med. Han elsket at vi var så grisete som mulig, om jeg tisset på han elsket han det. Vi hadde sex i timer. Han er den eneste som fikk lov å knulle meg analt også. Holdt på å besvime av orgasmene. 
k47

Anonymkode: ffcf9...7ae

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan være. Men det var i generell betydning, det hadde blitt alt for langt å gi en komplett beskrivelse. Listen er uendelig, fordi det dukker hele tiden opp nye ting. Bare norsk lov og den andres ønsker begrenser meg. Selv har jeg ingen grenser. Det er hemningsløs for meg.

Takk for svar 👌.

Ja lover og regler er viktig...og respekt for andre 👌

Ingen grenser?

Går det an? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hemningsløs sex er det jeg har når jeg er helt trygg på at min partner digger alt ved meg og krever meg. Det er deilig. Særlig har jeg hatt en som jeg hadde absolutt ingen hemninger med. Han elsket at vi var så grisete som mulig, om jeg tisset på han elsket han det. Vi hadde sex i timer. Han er den eneste som fikk lov å knulle meg analt også. Holdt på å besvime av orgasmene. 
k47

Ja dette virka hemningsløst ja og veldig intenst...

Er det lov å spørre om grunnen til at forholdet tok slutt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hemningsløst er veldig individuellt😅 For meg er det trygghet. Altså være så trygg at man bare er seg selv rett og slett. Enten om man er sjenert,vill eller midt i mellom.

F.eks at du ikke bryr deg om at du har en svær kvise på ræva, at du slapp en fis ( jepp lydtrykk kan skje med alt slags lyder der nede)😅. Eller man sier høyt en fantasi, eller man viser seg frem og elsker det, rollespill osv osv.

Anonymkode: b1f3c...074

Ja det kan vel fort skje at man mister litt kontroll over kroppen vil jeg tro i denne sammenheng 😂

Fort gjort at det man egentlig ikke ønsker skal skje plutselig skjer 🫣🫣🫣

Hva er det de sier tro? 🤔

Plutselig åpner alle sluser seg 😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I helgen hadde jeg det som jeg tror er min beste sex noensinne. Jeg har aldri vært så hemningsløs og har aldri stønnet så hardt og intenst noensinne. Lyset var på og jeg var helt naken og gjorde alt det som jeg tidligere bare har drømt om! 

Men hvor vanlig er dette egentlig? Slår de fleste seg helt løs i sengen? Jeg er 34 år btw, og håper all fremtidig sex blir mer som dette istedenfor under dyna eller med lyset av.

Anonymkode: c085c...7ea

Oi så gøy, dette frister vel til gjentakelse😅

Er du kvinne eller mann?

Deilig sexen ble så bra for deg😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

k47

Utrolig deilig og vilt det😅😅

Skrevet
Irak skrev (8 timer siden):

Ja dette virka hemningsløst ja og veldig intenst...

Er det lov å spørre om grunnen til at forholdet tok slutt? 

Hvilke av dem? 
Grunnen til slutt i forhold med hemninger: vi var ung og forskjellige. 
Grunnen til slutt med hemningsløs sex: var aldri et ordentlig forhold. Kun sex. Vi slutta når vi var lei av hverandre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvilke av dem? 
Grunnen til slutt i forhold med hemninger: vi var ung og forskjellige. 
Grunnen til slutt med hemningsløs sex: var aldri et ordentlig forhold. Kun sex. Vi slutta når vi var lei av hverandre. 

Tenker at når man kan holde på i flere timer så nyter man virkelig hverandre ❤️

Det er jo veldig bra synes jeg 👌.

Videre så noterte jeg meg i forhold til grisete sex, for det kan det fort bli av ulike årsaker som jeg får assosiasjoner til ihvertfall, og som gjelder for meg 😂

Så reagerte jeg litt på i forhold til at du kom slik at du nesten besvimte, og det virker jo deilig og heftig 👌

Så ja jeg ser for meg at dette har vært ganske vilt og hemningsløst 👌.

Det var gøy å lese så takk for at du delte 👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...