Gå til innhold

Hvorfor Googler dere daten deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke det, din tufs.

Anonymkode: aa64d...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lett.

Du dropper en airtag i vesken hennes, også sporer du hvor hun går på nettet i sanntid. Det mest ideele er og la den være der ett par dager slik at du er sikker på adressen (de fleste sover ikke borte flere ganger i uken).

Etter det er det bare og gå til nevnte adresse og notere seg navnet. Står det ikke etternavn på postkassen, så gjør man det nest beste, går i søppelkassen, gjerne papir og papp, siden de aller fleste (les alle) er innmari sløve med og ikke makulere regninger, eller ting det står ens fulle navn på.

Vipps så har man navn og alt.

Dette er ikke noe jeg har gjort, men jeg er såpass paranoid at jeg makulerer alt som har navnet mitt på seg.

Anonymkode: 857b8...a00

Tror dette hører hjemme i stalker-tråden. 

• Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har funnet alle jeg har pratet med. Vil sjekke at de har ekte Facebook profiler og at de jobber med det de sier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg gjør ikke det, din tufs.

Anonymkode: aa64d...1e1

Så fuck off da

Anonymkode: 5149e...df8

Skrevet

Jeg googler hovedsakelig for å se flere bilder.

Har funnet alle jeg har chattet med. Det er sinnsykt enkelt å finne folk, selv med svært lite info. Noen har jeg virkelig måttet jobbe på for å finne, men har funnet til slutt. Føler at jeg kunne jobbet i FBI. Spesielt han ene jeg fant er jeg fortsatt imponert over. Det var en detalj på en jakke han hadde på ett av bildene som gjorde at jeg fikk en ledetråd😎 

De fleste søkene påvirker ikke avgjørelsen om å møte en mann. Men en fyr jeg pratet med hadde gått til media som vaksinemotstander i covid-tiden. Da droppet jeg han. Helt greit å ikke ønske vaksine av personlige årsaker. Men å oppsøke avisen er totalt uaktuelt. 

Anonymkode: 4cc8b...648

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Interessant. Hva med konseptet om at folk kan forandre seg med tiden? 🤔

Det er ikke alt en må, og heller ikke burde dele med fremmede faktisk ;) 

Om vedkommende er medlem av den gruppen, kan man søke opp aktiviteten vedkommende har hatt der inne. Noen er der for å se, andre for å være aktiv.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men det er greit at du er medlem av kvinnegruppa Ottar?

Anonymkode: 6b1e7...b24

Hvem sa jeg er medlem der? Hvordan dro du den konklusjonen?

Anonymkode: e0d3a...f6e

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (13 timer siden):

Lurer på hvordan dere får fullt navn på dem.. jeg spør aldri om mer enn fornavn.. og jeg skjønner ikke hvorfor noen skal vite etternavnet mitt hvis de spør, eller hvor jeg jobber. 

Fullt navn finner man ofte lett ut om man kan google.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lett.

Du dropper en airtag i vesken hennes, også sporer du hvor hun går på nettet i sanntid. Det mest ideele er og la den være der ett par dager slik at du er sikker på adressen (de fleste sover ikke borte flere ganger i uken).

Etter det er det bare og gå til nevnte adresse og notere seg navnet. Står det ikke etternavn på postkassen, så gjør man det nest beste, går i søppelkassen, gjerne papir og papp, siden de aller fleste (les alle) er innmari sløve med og ikke makulere regninger, eller ting det står ens fulle navn på.

Vipps så har man navn og alt.

Dette er ikke noe jeg har gjort, men jeg er såpass paranoid at jeg makulerer alt som har navnet mitt på seg.

Anonymkode: 857b8...a00

Dette er stalking. Ikke greit å overvåke en person på denne måten. Der er langt lettere (og billigere) måter å finne ut av slike detaljer på en person.

• Liker 1
Skrevet

Jeg googler for å sjekke om opplysningene de har gitt stemmer, dvs at de bor der de sier, at det ikke er flere navn på adressen (utenom evt barn, har avslørt flere som ikke var single), at de evt jobber med det de sier. jeg ber alltid om fullt navn før vi møtes, om jeg ikke alt har funnet dem basert på opplysningene de har gitt. Møter ikke noen fra nett/apper uten å ha fullt navn og et minimum av opplysninger. Hvis de ikke er villig til å gi det så møter jeg dem ikke. De får det samme av meg også selvfølgelig.

Anonymkode: 00ebf...220

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fordi jeg vil ikke date en som viser seg å være feks medlem av mannegruppa Ottar. Om han også skriver nedsettende innlegg, svar osv, er det greit å vite om det før man går på en evt date. 

Også lurer man på hvorfor det ikke finnes et manneforum som KG , alle forum, klubber, møteplasser med ordet mann = Ekstremist/sjåvinist.

Menns rettighetsforkjemper = Ekstremist?

Selv mannskor ser man med et skjevt blikk på🙂 

Elsker pappavitser, men ville aldri delt en på FB

Anonymkode: d4f1c...1fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Interessant. Hva med konseptet om at folk kan forandre seg med tiden? 🤔

Det er ikke alt en må, og heller ikke burde dele med fremmede faktisk ;) 

Takk, jeg velger å selv ta stilling til hva jeg trenger å vite og hva jeg velger å se bort fra.

Anonymkode: 5eea9...43c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Også lurer man på hvorfor det ikke finnes et manneforum som KG , alle forum, klubber, møteplasser med ordet mann = Ekstremist/sjåvinist.

Menns rettighetsforkjemper = Ekstremist?

Selv mannskor ser man med et skjevt blikk på🙂 

Elsker pappavitser, men ville aldri delt en på FB

Anonymkode: d4f1c...1fb

Mannskor 😂 De er da fredfulle nok dem. Tror det er mer at den gruppa faktisk er sjåvinist? 

Har ingenting imot om menn møtes og snakker om ting eller hva de nå ønsker å drive med, så lenge det ikke faktisk skader noen. Sikkert mange menn som samles kun menn, å ingen bryr seg om det, så lenge ikke noen kvinner ø sier å bli med. Men det er jo ikke bare kvinner her heller. 

Anonymkode: 659ea...4f5

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor antar du at daten din (som oftest en mann),
en såpass kjent at der er artikler og innleg om dem på nettet? 🤔 Stalker alert.
De fleste er helt vanlige John og Jane Does, og langt ifra kjendiser.

Så, hvorfor? Og hva gjør du hvis der ikke er noen resultater av dem (bortsett fra kontaktinfo)?

Skjønner ikke hva du snakker om 

Anonymkode: d8711...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...