Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Skal bestille vanlig underlivsundersøkelse for å ta celleprøve. Vet det er lange ventetider hos legen, og jeg er redd jeg får en time akkurat når jeg har mensen. Ettersom jeg har uregelmessig mens, er det vanskelig å vite noe om det når jeg bestiller. Hva gjør jeg dersom dette skjer? Avbestiller samme dag, eller? Hva sier jeg til det, liksom?
Arkana Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Man kan godt ta GU om man har mensen, men celleprøve o.l. bør man ikke ta fordi blodet kan forurense prøven. Det er ingenting i veien for å ringe samme dag eller når det måtte være og si at du har fått mensen og derfor trenger å utsette timen. Det er nok veldig vanlig.
Gjest Isabellas Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Det hendte meg, men da jeg ringte og utsatte den, måtte jeg likvel betale 270 kr selv om jeg satte opp ny time. Kjipt...
Arkana Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Ja, det er nok litt ulik praksis der. Jeg tror nok mange tar betalt om man avlyser timen mindre enn 24 timer før. Jeg har avlyst en time bare et par timer før, uten å betale, så jeg er nok heldig med mitt legekontor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå