AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #1 Del Skrevet 18. februar 2024 Kan influensa gjøre en deprimert? Anonymkode: c26ea...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 Nei. Det er kjipt å være syk, og å synes synd på seg selv er helt greit de dagene. Depresjon er noe helt annet. Anonymkode: 81aa1...43c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Del Skrevet 18. februar 2024 Det skal godt gjøres. Men det er sikkert mulig. Influensa varer vanligvis en uke, depresjon skal ha vedvart minst seks uker før en diagnose stilles. Anonymkode: 12fb5...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #4 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan influensa gjøre en deprimert? Anonymkode: c26ea...ecc Selvsagt ikke! Anonymkode: e4610...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Del Skrevet 18. februar 2024 Hei! Virussykdommer påvirker kroppen på ulike måter og kan bidra til nedstemthet. Jeg opplevde det både med influensa - et par dager dør jeg fikk sterke symptomer var jeg veldig nedpå. Og en stund etter sykdommen og. Samme med Covid, da hadde jeg delvis hjernetåke i tillegg i et par måneder. Både en venn som er nevropsykolog og jobber med langtidssyke/de som har vært i ulykker samt fastlege jeg snakket med sa at der er vanlig. Vennen forklarte også at man bør se det som en stor belasting på kroppen og hjernen. I tillegg kommer jo skuffelsen av å ikke ha nok ork til de vanlige aktivitetene. Og at det som regel går over. Og det gikk over. Men jeg hadde veldig nytte av å bli forklart hva kan skje med kroppen og hjernen. Hvis du spør fordi det gjelder deg - snakk gjerne med en psykolog som er kjent med sånt og fastlegen din om det blir for mye, gi deg god tid og gjør det du orker og som gir glede. Det blir bedre. Anonymkode: 11734...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. februar 2024 #6 Del Skrevet 18. februar 2024 Det er forskjell på å ha (en) dårlig(e) dag(er) og å være deprimert. Når man er syk, er selvfølgelig heller ikke humøret på topp, men deprimert blir man ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #7 Del Skrevet 18. februar 2024 Ikke meg. Utrolig glad de dagene jeg slipper å jobbe. Sprudler av glede!! Anonymkode: 4cb64...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #8 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Virussykdommer påvirker kroppen på ulike måter og kan bidra til nedstemthet. Jeg opplevde det både med influensa - et par dager dør jeg fikk sterke symptomer var jeg veldig nedpå. Og en stund etter sykdommen og. Samme med Covid, da hadde jeg delvis hjernetåke i tillegg i et par måneder. Både en venn som er nevropsykolog og jobber med langtidssyke/de som har vært i ulykker samt fastlege jeg snakket med sa at der er vanlig. Vennen forklarte også at man bør se det som en stor belasting på kroppen og hjernen. I tillegg kommer jo skuffelsen av å ikke ha nok ork til de vanlige aktivitetene. Og at det som regel går over. Og det gikk over. Men jeg hadde veldig nytte av å bli forklart hva kan skje med kroppen og hjernen. Hvis du spør fordi det gjelder deg - snakk gjerne med en psykolog som er kjent med sånt og fastlegen din om det blir for mye, gi deg god tid og gjør det du orker og som gir glede. Det blir bedre. Anonymkode: 11734...93a Takk, Det gjelder meg. Influensasyk på dag 9 nå, og har de siste dagene kjent på en kraftig nedstemthet. Hjernetåke kjenner jeg meg veldig godt igjen i, det føles nesten som at jeg ikke er helt på plass i kroppen og hodet. Masse rare følelser, men alt trekker meg ned. Tenkte kanskje det kunne ha en sammenheng med denne heftige influensaen, så det var godt å få det bekreftet. Anonymkode: c26ea...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar 2024 #9 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg. Utrolig glad de dagene jeg slipper å jobbe. Sprudler av glede!! Anonymkode: 4cb64...ad6 Da har du ikke vært ordentlig syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Del Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk, Det gjelder meg. Influensasyk på dag 9 nå, og har de siste dagene kjent på en kraftig nedstemthet. Hjernetåke kjenner jeg meg veldig godt igjen i, det føles nesten som at jeg ikke er helt på plass i kroppen og hodet. Masse rare følelser, men alt trekker meg ned. Tenkte kanskje det kunne ha en sammenheng med denne heftige influensaen, så det var godt å få det bekreftet. Anonymkode: c26ea...ecc Vis meg den som er happy når man er syk. Anonymkode: e4610...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 16.25): Hei! Virussykdommer påvirker kroppen på ulike måter og kan bidra til nedstemthet. Jeg opplevde det både med influensa - et par dager dør jeg fikk sterke symptomer var jeg veldig nedpå. Og en stund etter sykdommen og. Samme med Covid, da hadde jeg delvis hjernetåke i tillegg i et par måneder. Både en venn som er nevropsykolog og jobber med langtidssyke/de som har vært i ulykker samt fastlege jeg snakket med sa at der er vanlig. Vennen forklarte også at man bør se det som en stor belasting på kroppen og hjernen. I tillegg kommer jo skuffelsen av å ikke ha nok ork til de vanlige aktivitetene. Og at det som regel går over. Og det gikk over. Men jeg hadde veldig nytte av å bli forklart hva kan skje med kroppen og hjernen. Hvis du spør fordi det gjelder deg - snakk gjerne med en psykolog som er kjent med sånt og fastlegen din om det blir for mye, gi deg god tid og gjør det du orker og som gir glede. Det blir bedre. Anonymkode: 11734...93a Hei! Kan jeg spørre hvor lenge etterpå du kjente på nedstemthet? Jeg har akkurat gått gjennom en runde influensa og sliter fortsatt med dårlig matlyst, deprimert, angst. Jeg ble også som deg nedstemt et par dager før symtomutbrudd. Fikk påvist influensa fra nese prøve. Anonymkode: 1c3f2...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå