Mart`n Skrevet 26. april 2006 #761 Del Skrevet 26. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. april 2006 #762 Del Skrevet 27. april 2006 Skjønner godt det må være forferdelig når det føles som om ikke legen din tar deg på alvor. Jeg har ikke noe fastlege og anbefale, men sikkert noen andre som har. Viktig å ha en "ordentlig" lege! Og selv om du har 1000 ting å gjøre, og helst skulle orket hele dager på jobben, så må du lytte på kroppens signaler. Er tross alt du, din helse og babyen inni deg som er det viktigste! Men forstår veldig hvordan du har det, sitti syk på jobb mang en gang jeg.. Sånn er det når man er (litt vel) pliktoppfyllende! Men du, så herlig å høre det lille banke igjen! Håper dagen i dag blir litt bedre! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2006 #763 Del Skrevet 27. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #764 Del Skrevet 27. april 2006 Så kjedelig det er med den faslegen din. Skjønner godt at du er frustrert og ikke ønsker å bytte. Kjipt å ikke bli tatt på alvor. Håper du klarer å slappe av riktig godt nå som du er 100% sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 27. april 2006 tilbake til dere gode jentene! Jeg ser litt lysere på livet i dag! Når jeg er så sliten som jeg er for tiden har jeg en tendens til å drive krise-maksimering i stor skala. Etter å ha prata litt med sambo og mamma så har jeg fått litt perspektiv og innser jo at dette absolutt ikke er verdens undergang, selv om det jammen føltes sånn i går. Nå skal jeg bare slappe av og ta vare på meg selv og kroppen og så får vi se hva legen sier neste gang. Er nok og litt stressa pga det høye blodsukkeret. Har diabetes i familen så er jo litt redd for å utvikle svangerskapsdiabetes. Fikk jo streng beskjed av legen på sykehuset om at jeg måtte bevege meg mer, men det har jeg jo hatt null overskudd til mens jeg har jobbet 50%. Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å komme inn i en god rytme i løpet av den tida jeg er hjemme så får vi se hvordan det går. I dag skal jeg slappe av, strikke, støvsuge og lage middag til mannen. Så tenkte jeg at jeg kan følge ham til koreøvelse så får jeg meg en god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. april 2006 #766 Del Skrevet 27. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 27. april 2006 Graviditet er smittsomt! Fikk nettopp mail av en veldig god venninne i Australia (hun som giftet seg i ITlaia i januar som vi var forlovere for) og hun er 8 uker på vei! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. april 2006 #768 Del Skrevet 27. april 2006 Så gøy med gravid venninne! Jeg går her og venter forgjeves på at mine venninner skal bli smelt på tjukka Møtes på café en dag nå som du er 50% sykemeldt? Du kan gå og jeg kan ta bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 Forfatter #769 Del Skrevet 27. april 2006 Møtes på café en dag nå som du er 50% sykemeldt? Du kan gå og jeg kan ta bussen ← Det hadde vært kjempekoselig! Jeg har ingen planer på dagtid hele neste uke jeg, så det er bare å finne en dag som passerfor deg. Er så morsomt med dette venneparet som skal ha barn nå for de har alltid tenkt at de ikke skulle ha barn, og ikke bare sagt det, men virkelig ment det. Jeg har alltid syntes at det var litt synd for jeg tror de blir fantastiske foreldre. Etter at jeg fortalte om aborten i Italia spurte og grov venninnen min mye og helt på slutten av turen nevnte de noe om at de kanskje en vakker dag ville vurdere det. En mnds tid etter at vi kom hjem fikk jeg mail om at de hadde bestemt seg for å prøveog såble det altså klaff med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. april 2006 #770 Del Skrevet 27. april 2006 Smitsomt med graviditet?? Da kan ikke jeg være for mye her inne... Har ingen gode fastleger og skryte av. syns det er flere dårlige egentlig da Håper uansett at du snart får ny en som tar deg på alvor! Møtes på café en dag nå som du er 50% sykemeldt? Du kan gå og jeg kan ta bussen ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 27. april 2006 Smitsomt med graviditet?? Da kan ikke jeg være for mye her inne... ← Joda, bare hold deg her du vennen! I dag har vært en deilig dag! Har strikket, slappet av og kost meg. Nå har vi spist pasta med tomatsaus og salat til middag og nå skal jeg snart følge mannen på koret så jeg får gått meg en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 27. april 2006 Da har jeg vært ute og gått meg en fin liten tur, ble ikke så langt, men alle monner drar. Jeg og mannen tuslet bort til en venninne etter middag så han kunne hjelpe henne med noen PC-problemer. Så gikk mannen på korøvelse og jeg og venninnen min ble sittende og skravle en stund før jeg tuslet hjemover. Nå skal jeg slappe av og strikke litt og gjøre klar litt skittentør for i morgen tidlig er det vaskedag. Gleder meg veldig til vi får egen vaskemaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. april 2006 #773 Del Skrevet 27. april 2006 For en fastlege! Jaja, det er godt du er ved godt mot! Utrolig koselig med den venninnen din i Australia da! Så kjekt at det er flere rundt deg, selv om avstanden i dette tilfellet er stor! Alle monner drar; det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2006 #774 Del Skrevet 27. april 2006 Så koselig at venninnen din er gravid! Er det noen sjanse for at de flytter til Norge etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. april 2006 #775 Del Skrevet 28. april 2006 Ååhhh! Vil også ha gravide venninner! Håper du finner deg en bedre fastlege snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. april 2006 #776 Del Skrevet 28. april 2006 innom med en kjapp i frykt for å bli gravid her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. april 2006 #777 Del Skrevet 28. april 2006 Oppskrift på min hjemmelagde lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. april 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 28. april 2006 For en fastlege! ← Ja, blir nok å bytte henne ut uansett. Er jo faktisk enda viktigere at hun tar meg på alvor når hun blir legen til Babysariusen også. Men tror jeg venter til etter svangerskapet dersom det ikke skjærer seg helt, er så mye å sette en ny lege inn i føler jeg. Så koselig at venninnen din er gravid! Er det noen sjanse for at de flytter til Norge etter hvert? ← Veldig koselig!Nå er det jo to av venninnene mine der nede som er gravide. Hun siste er australsk så de kommer nok ikke hit nei. Den andre er derimot norsk med australsk kjæreste og de planlegger å flytte til Norge etterhvert. Det blir bra! Ååhhh! Vil også ha gravide venninner! Håper du finner deg en bedre fastlege snart ← Det kommer, det kommer. Jeg lover, det er smittsomt! innom med en kjapp i frykt for å bli gravid her inne ← Finn en stol, sett deg ned. Vil du ha en kopp te kanskje? Oppskrift på min hjemmelagde lasagne ← Takk snuppa! Fikk litt småsjokk da jeg sto opp i dag. Her har jaggu meg høyrepuppen begynt å produsere melk! Er jo fint at kroppen gjør som den skal, men jeg ble jo rent satt ut. I dag er det vaskedag, har endelig fått booka meg inn på fellesvaskeriet sånå skal det kjøres noen maskiner. Ellers så skal jeg støvsuge og vaske gulvene og gå en tur via postkontoret for å hente pakke. Hvis det blir tid tror jeg at jeg skal bake brød før jeg lager middag til mannen som må være verdens søteste. Tror det er han som har fått den gravide gløden her i huset, han går ihvertfall bare rundt og stråler av lykke om dagen. :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. april 2006 #779 Del Skrevet 28. april 2006 mannen som må være verdens søteste. Tror det er han som har fått den gravide gløden her i huset, han går ihvertfall bare rundt og stråler av lykke om dagen. :kys_2: ← Ååååå, så koselig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #780 Del Skrevet 28. april 2006 Koslig å høre hjertet!! Håper legen tar deg mer på alvor.. Kan hende det og da! Opplevde det samme med min lege, men nå virker hun ok. Kanskje hun hadde en dårlig dag? Men hvis hun fortsatt ikke tar deg på alvor så må du tenkte på å bytte... Morro med gravid venninne!!! Jeg håper det er smittsomt når jeg blir da, så jeg får noen å gå sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå