Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg så glad!! for at ultralyden gikk så fint!! Skjønner godt at dere ikke vil vite altså...

Og nyyydelige klær :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av Babysariusen med litt forklaring på hva som er hva, litt lettere å skjønne kanskje.

gallery_9407_130_13978.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av Babysariusen med litt forklaring på hva som er hva, litt lettere å skjønne kanskje.

Takk! Selvom jeg sliter litt fremdeles så må jeg si at lille sarius er søøøt! :hjerte:

Tsk, tsk - det så vi vel! :roll:

erru frekk eller P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Så fint å lese at UL viste at det bor en frisk, liten :babysmokk: i magen din! Veldig spennende å ikke vite kjønnet, selv fikk jeg jo ikke vite det før en måned før terminen. Jeg har en liten følelse av at det er en gutt hos deg, siden hun kunne se det allerede i uke 16! Men det er bare en teori fra min side, altså... :) Moro at dere får en ekstra ul da! Alltid koselig å hlse på babyen sin! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tsk, tsk - det så vi vel! :roll:

:ler: En vakker, liten BabySarius :Nikke:

:Nikke:

Føler jeg har blitt ekspert i å tyde UL-bilder jeg nå! :sjarmor:

Nuddelig liten venn... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det UL-bildet var helt gresk for meg... :klø:

Ja ja - kan ikke forstå seg på alt her i verden. :ler:

Var det godt å svømme litt igjen i går?

Eller er det i dag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi svømte i går og det var godt :Nikke:

Men strømmen hadde gått i påsken så vannet var kaldere...noe som merkes veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det UL-bildet var helt gresk for meg... :klø:

Ja ja - kan ikke forstå seg på alt her i verden. :ler:

Var det godt å svømme litt igjen i går?

Eller er det i dag????

Heidi da! :ler: Nå som jeg har tegnet og forklart så fint! Jeg trodde det var ganske så forståelig nå jeg? :klø:

Var på vanngymnastikk i går, det var kjempedielig, selv om det var litt kaldt i vannet ja! På veien hjem kjøpte jeg meg en mammabukse, en mammatopp og så endte jeg opp med en strømpebukse, sokker og en genser til Babysariusen! :hjerte: Er jo så mye fint! Så nå er Babysariusen den stolte, enn så lenge uante, eier av:

-En stk rastafari lue som en venninne av mannen har kjøpt i Sør-Amerika. Gruelig stygg, men kjempetøff, må legge ut bilde snart!

-Rosa sparkebukse med blekksprut

-Hel hvit dress fra Mexx (jeg synes den er litt guttete)

-En stk hvit strømpebukse

-Et par kremfargede sokker

-En tøff genser med elefanter på!

-En stk spillende frosk

-En stk liten bamse (gave fra datteren til en venninne av mannen)

-En stk Høydemåler (mintgrønn, ikke blå som på bildet) som vi fikk i gave som jeg lurer på å bytte fordi jeg vil ha en vi kan skrive på.

Sakte, men sikkert så blir det nok ordnings på det hele!

I dag våkna jeg av meg selv kl 5 og var lys våken frem til kl 07:30. Når alarmen ringte kl 08:30 var jeg så uggen i hele kroppen at jeg ikke orka å stå opp, så jeg ringte jobben og ble hjemme. Sov til kl 12 og det var deilig. Har begynt å nyse litt og klør i ørene og er stygt redd det er pollen-allergien som er i ferd med å melde sin ankomst. Håper bare jeg ikke blir like dårlig som i fjor, for det tror jeg ikke jeg orker.

Nå skal jeg sette bolledeig, lage grønnsakssuppe og vakse leiligheten. Får besøk av en venninne i kveldsom jeg ikke har sett på en liten evighet. Det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er i heimen i dag! Og flott at du fant deg klær i går. Hva kjøpte du? Bilder?

Nå sparker gutten min :hjerte: . Snart er det din tur til å kjenne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastafarilue til baby-sarius vil jeg gjerne se. :tommel:

Skal prøve å få lagt ut bilde i løpet av dagen! ;)

Ble jo hjemme i går pga hodepine og vondt i ryggen og kroppen er jammen ikke særlig samarbeidsvillig i dag heller. :sur: Håper veldig at det er forbiående og at jeg ikke skal gå rundt og ha det sånn. Jeg har vanligvis veldig sjelden vondt noen av stedene så det er nok helt sikkert Babysariusen som tuller litt med mammaen sin. I går kveld lå jeg på gulvet og støvsugde (innunder kjøkkeninnredningen, skal montere sokkel i dag) og da fikk jeg skikkelig vondt på siden i magen. Vet at det er ganske vanlig, men nå husker jeg jammen ikke hva det skyldes... Noen opplyste damer som kan hjelpe?

I dag skal jeg slappe av og prøve å ligge en del, kjenner at det hjelper på ryggen. Pappakommer for å hjelpe til litt på kjøkkenet og såskal vi ha niese og svigerinne på en enkel middag.

Er så glad for at det er helg igjen, selv om jeg bare har jobba en dag denne uka... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Det kommer, det kommer! Men TTT!

Selve kjøkkeninnredninga var på plass for en evighet siden, men det er så langt fra ferdig. Pappa er innom i dag og setter på sokler og fronten på kjøleskap og fryser. Så skal vi skifte ut den ene benkeplata som ble kutta feil og så skal vi endelig få opp flisene over benken og kjøkkenvifta. Det har tatt en liten eveighet, men sånn er det når men har lite penger. Blir veldig godt å bli ferdige med det. Da er det bare gangen som gjenstår, pluss å få montert opp en skyvedørsgarderobe på soverommet. Ting tar altså tid, men det blir sikkert bra til slutt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være ligamentsmerter du hadde? Pga livmoren som strekker seg!

Ellers må jeg bare :klappe: for alt du gjør og ønske lykke til med resten av kjøkkeninnredningen!

Ha ei finfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok godt tenkes det var ligamentsmerter ja. Jeg leser om så mye at alt går i surr! :ler: Samtidig så var det veldig betryggende å ha lest om det før, for det gjorde skikkelig vondt og mannen ble ganske bekymra, men da kunne jeg forsikre ham om at det er helt normalt!

Nå har pappa nettopp dratt etter å ha gjort en skikkelig innsats på kjøkkenet vårt! :kys_2: Snille pappaen min! Så nå skal jeg dra støvsugeren fort over gulvene og komme mag avgårde for å hente niesen min i barnehagen. Fikk mannen til å komme å møte meg der. Ryggen min er ikke god og dersom den lille frøkna skulle slå seg vrang har jeg nok lite å stille opp med så da er det godt med litt back-up. Nå er hun jo stort sett en solstråle med disse 3-åringene er jo ikke de mest stabile! :ler:

Må bare :hoppe: litt for at vi endelig har fått ut fingern og bestilt tur til Danmark for å se på slott til bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...