Gå til innhold

Past lives


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den filmen? Så den igår.

Men jeg visste ikke at filmingen skulle være slik den var så jeg brukte de første 20 minuttene på å irritere meg over det. For de som ikke vet; kameraet fokuserer aldri på ansiktene til de i filmen, kun deler av de. 

Men etterhvert så glemte jeg at ansiktene ikke vistes og godtok at det kun var deler av omgivelsene man så. Aldri sett en slik type film før. Og selv om historien ikke var veldig ekstraordinær så likte jeg den, likte samtalene de hadde. Synes det er ganske godt gjort at de fikk meg til å føle såpass med empati for hovedrollen til tross for at man aldri så hva som foregikk (ansikter, kropper, bevegelser etc). 

 

Til sammenligning så klarer ikke jeg å lytte til lydbøker så det er ikke sammenlignbart med det heller. 

 

Anonymkode: bc280...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken Past Lives er dette? Regissør, årstall?

Anonymkode: f9423...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok dette er flaut..må jo bare le. Skulle google årstall og regissør og da fikk jeg opp traileren. Så denne og da var jo bildet helt annerledes! Satte på filmen igjen nå og nå er jo skjermbildet noe helt annet! Nå vises jo hele bildet isteden for det jeg satt å så på igår 🤣🤣 

 

På tide med ny tv.... Har ikke valgt noe skjermbilde-størrelse eller noe.

 

Uansett, filmen er fra 2023, regissør Celine Song.

 

Altså er det muuulig 🤣🤣🙈 Denne "blemmen" var ny..tenkte; jaja, er vel noe artsy-fartsy-film dette da 🥴

 

Anonymkode: bc280...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad du fant ut av det, hadde tenkt å kommentere at det må være noe feil. Past lives er filmet på vanlig måte. En veldig fin film, håper du får sett den en gang til.

Anonymkode: 0ad10...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...