Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

E det kunn eg som synes at big brother 2006 e nå forbanna søppel?? Fult av barbidukke som fær å spring rundt nakken.

Trur tv norge ha drete skikkelig på drage no! :klappe:

Det e nesten som å se simpel life man skikkelig skjemmes av å se så teite kvinnfolk på tven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene. TVNorge var yndlingskanalen min, helt til de begynte med BB... urk! Så nå har jeg alternativene: BB eller sporten... :frustrert: Myye filmtitting på meg fremover... :)

Skrevet

Nei, det er ikke bare du som synes det. BB er søppel, jeg er helt enig. Jeg så første sesong, og var helt hekta, men etter det var jeg ferdig. Har sett noen minutter i år også, mens det var reklamepause på tv3, og jeg ble sittende og gape. Bimboer som løper rundt nakne?? Jaja. De som vil se på det får bare kose seg med det...men ikke jeg.

Skrevet

Skulle vært artig å visst hvordan seertallene har vært så langt i år, i forhold til de foregående Big Brother-rundene? Jeg hadde også tenkt å kanskje delvis følge med litt, men ga opp etter dag 2. Blir for mye Barbie-Tv for meg også dette her, asså! :riste:

Skrevet
Koffør KLAPPA du, MILLA?!?!

Skal svare for henne:

Klart det er moro at en TV kanal som satser på slik møl, driter på draget!!

Skrevet

Jeg synes det er så dårlig at de følger opp med en haug glamourmodeller i år også.Nå har ikke jeg sett noen av BB-06 episodene enda, men man kan jo ikke ha unngått å legge merke til bimboparaden som er der i år.

Dette ble for teit TVNorge :riste:

Skrevet

Det var vel ganske logisk at det kom til å bli skikkeig idiotisk...? Oppbrukt, krampeaktig svada! Skjønner ikke at dere gidder å irritere dere over at det er dårlig en gang jeg.... Dere har fjerntontroll til TV'n, har dere ikke ;)

Skrevet

BB er helt tragisk tv synes jeg, og det ser ut som det er enda værre enn tidligere denne gangen ifølge avisene.

Skjønner ikke at noen orker å se det jeg!

-Charmina

Skrevet

De taper seer tall så det står etter.

Skrevet

jeg har da faktisk sett litt på tidligere år, og syntes det har vært litt småfestlig å se hvordan ting utvikler seg.

men da har det vært en litt større variasjon i hvem som er inne der.

nå var jo alle av jentene minus en, langhåra, bleik-blonda glamourmodeller med silikonpupper eller ønske om silikonpupper.....

jeg så første episode i år, og kommer ikke til å se flere, finner ingen underholdning i å se en gjeng barbiedukker gjøre seg til for en skokk guttehvalper.

irriterer meg derimot ikke, lar bare vær å se på.

Gjest Gjestina
Skrevet

Jeg kikket på det på tirsdag, og jeg tror nok ikke jeg kommer til å fortsette å følge med. Damer som sprada rundt i undertøyet (joda, ganske sikkert spennende for en del menn å se på, klar over det ;) ), og en dame som angra på at hun hadde hatt sex der inne første dagen. Hun forklarte det med at behovet for nærhet ble så sterkt, og at ingen på utsiden kunne skjønne dette nærhetsbehovet. Og jo, hun har nok rett i det, jeg skjønner det i hvert fall ikke. Etter en måned eller to, kanskje. Men etter en dag??? Hallo??? Nærhetsbehov??? Ok, hopp til køys på tv, det hjelper nok på ;)

Nei, tror jeg svitsjer over på noe annet. Men er enig med Aline, jeg gidder ikke gå rundt å irritere meg, jeg ser bare på en annen kanal.

Skrevet

Jeg synes stort sett all reality er søppel! Big Brother har jeg ikke engang vurdert å se! Synes det er gørr kjedelig!

Skrevet

Årets BB er elendig, fint, da slipper jeg å bli hektet på det i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...