AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Har reagert med kraftig diaré ifbm måltid siden torsdag kveld. Føler meg ikke syk og har ikke vondt i magen. Det bare skjer. Fryktelig plagsomt!! 😱 Ikke hatt oppkast eller kvalme så kan ikke skjønne at det skulle være noe omgangssyke? Har heller ingen matallergier jeg vet om, ei heller spist noe skretchy eller annerledes. Noen som har opplevd lignende? Håper det gir seg snart! Anonymkode: 00c62...fb1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Det kan likevel være bakterier i maten du reagerer på. Du sier ikke hva du spiste, men om du laget maten selv; vasket du grønnsakene godt? Ja, jeg har opplevd det selv noen få ganger, pleier alltid normalisere seg raskt. Anonymkode: 2da2d...0fe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan likevel være bakterier i maten du reagerer på. Du sier ikke hva du spiste, men om du laget maten selv; vasket du grønnsakene godt? Ja, jeg har opplevd det selv noen få ganger, pleier alltid normalisere seg raskt. Anonymkode: 2da2d...0fe Jeg har laget mat selv og alt (unntatt ordinære brødmåltider med syltetøy) har vært kokt/stekt/tilberedt 🤔 Min mann mener også jeg har fått i meg noe, men jeg har jo ikke spist så mye som et blåbær 🤷🏻♀️ Anonymkode: 00c62...fb1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Magevirus. Trenger ikke få smerter eller kvalme av det.. Kan også være magekatarr men da får du mest sannsynlig smerter på et tidspunkt Anonymkode: c8828...2fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå